La Universitat Pompeu Fabra vol incorporar un/a gestor/a de projectes de recerca, que desenvoluparan les seves funcions dintre del Servei de Recerca.
Fer el seguiment administratiu i econòmic dels projectes de recerca, elaborar les justificacions econòmiques i controlar les transferències econòmiques als socis en els projectes on la UPF exerceix la coordinació.Preparar la documentació per a les auditories dels projectes i donar resposta als requeriments documentals dels auditors.Assessorar, atendre les consultes i donar suport al personal docent i investigador sobre la gestió econòmica i administrativa de convocatòries competitives públiques i privades.Identificar problemàtiques i dificultats de gestió en convocatòries competitives (formació específica, suport necessari, etc.)
dintre del seu àmbit de treball.Dissenyar i coordinar actuacions amb gestors i promotors de recerca dels grups de recerca per aprofitar sinèrgies i optimitzar recursos.Requisits: Experiència: 1 any.Coneixements de programes de finançament de la recerca - en particular programes d'àmbit europeu, nacional i autonòmic.Experiència en la preparació de pressupostos per a projectes de recerca.Domini de les eines TIC i ofimàtiques.Competències personals: comunicació, lideratge i influència, organització del treball i del temps, orientació a l'usuari, proactivitat, iniciativa, autonomia, flexibilitat i alt grau de responsabilitat en la realització de les tasques.Formació: Diplomatura o Enginyeria Tècnica en Ciències Polítiques i Administració Pública.Idiomes: Català (parlat C1, escrit C1), Espanyol (parlat C2, escrit C2), Anglès (parlat B2, escrit B2).Condicions: Contracte laboral temporal (12 mesos).Jornada completa.Altres beneficis: Salari anual brut de 31.640 euros.
#J-18808-Ljbffr