.At Repsol, we are committed to equality and do not request personal information. We believe that diversity contributes to innovative ideas and provides added value that enables us to benefit from mutual learning and perform our best work. Here, what counts is your experience and your ability to create value. We offer you the opportunity to grow professionally, develop your career with challenging projects and collaborate with talented people worldwide. As a company committed to diversity and inclusion, we encourage all professionals who meet the job description requirements to apply. #LI-LL1 Required skills: Adaptivity, Advertising, Communication, Creativity, Driving Changes, Identifying Opportunities, Marketing, Negotiation, People Management, Proactive Approach, Project Management, Social Networking, Strategic Thinking, Teamwork At Repsol, we are committed to equality and do not request personal information. We believe that diversity contributes to innovative ideas and provides added value that enables us to benefit from mutual learning and perform our best work. Here, what counts is your experience and your ability to create value. We offer you the opportunity to grow professionally, develop your career with challenging projects and collaborate with talented people worldwide. As a company committed to diversity and inclusion, we encourage all professionals who meet the job description requirements to apply. Buscamos un/a profesional para incorporarse al equipo de Comunicación Interna con muchas ganas de asumir el reto de transformar la comunicación al empleado. Queremos incorporar a una persona con experiencia en comunicación interna, conocimientos de marketing, creativa, proactiva, resiliente, flexible, interesada en relacionarse con muchas áreas de la Compañía y con el claro objetivo de impulsar el engagement de los empleados con Repsol. Funciones y Responsabilidades: Identificar oportunidades de comunicación al empleado para contribuir a la estrategia de Comunicación Interna. Construir planes de comunicación interna segmentados según el público objetivo. Elaborar calendarios de proyectos y priorizar los mensajes y las temáticas más relevantes en cada momento. Elaborar briefings y trabajar con agencias. Redactar y maquetar comunicaciones para el empleado de la mano de la agencia de comunicación interna. Gestionar la producción de materiales para los canales de comunicación interna. Coordinar y gestionar las campañas de comunicación de la mano de otras áreas de la Compañía. Contribuir a evolucionar el tono, la voz y la personalidad de Repsol hacia sus empleados Uso de las herramientas digitales de la Compañía para la emisión de las campañas de comunicación interna. Establecimiento y análisis de las métricas digitales con el objetivo de detectar patrones en los datos y aplicar mejoras. Requisitos Experiencia de más de 4 años en comunicación interna. Conocimiento del marketing actual, con foco clave en el entorno digital