Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Montar Muebles En Barcelona

Instalar 9 puertas y 6 cajones de cocina. Los muebles ya estan montados. Es un cambio de frontales unicamente. La estructura és de ikea, però las puertas són...


Desde Construfy - Barcelona

Publicado a month ago

Account Strategist Intern, French Speaker

What You'll Do:As our Account Strategist Intern in Barcelona, you'll be key to retain and grow the wide range of existing business coming from various indust...


Desde Criteo - Barcelona

Publicado a month ago

Personal Administratiu/Va Agència Viatges

Ara per ara ens cal una persona principalmente dedicada a les tasques administratives de registre factures, contacte amb proveïdors i acreedors, punteig de c...


Desde Empresa Sector Turisme - Barcelona

Publicado a month ago

Director De Operaciones - Transitarias

4-5 añosBarcelona (Barcelona)Desde la consultora de selección Mar Recruitment nos encontramos en búsqueda de un Director de Operaciones con amplia experienci...


Desde Mar Recruitment & Consulting - Barcelona

Publicado a month ago

Gestor/A Comercial, Empresa D'Assegurances - Ref

Gestor/A Comercial, Empresa D'Assegurances - Ref
Empresa:

Oficina De Treball Del Soc


Detalles de la oferta

IMPRESCINDIBLE: Estudis homologats de nívell mínim de Batxillerat o equivalent (preferiblement titulació universitària o de Cicle formatiu de Grau superior). Preferiblement residència a Barcelona. Nívell alt català i castellà (parlat i escrit). Recomanable: Experiència de 2 anys en l'àmbit administratiu, comercial, vendes, màrqueting. Competències requerides: treball en equip, negociació i prospecció, orientació al client i a l'assoliment, compromís amb l'organització i l'oficina, bona comunicació i habilitats relacionals. TASQUES:. Distribució de l'àmplia gamma de productes de la companyia (solucions asseguradores i financeres), enfocant la venda en l'anàlisi i assesorament de les necessitats dels clients (venda consultiva).. Elaboració d'una estratègia comercial i de màrqueting per a la prospecció de mercats objectius i definició dels canals de venda.. Gestió i manteniment de la cartera de clients (mitjançant CRM).. Tasques administratives: gestió de sinistres i de rebuts. CONDICIONS: Contracte laboral indefinit. Modalitat mixta. Jornada completa. Horari: 9 a 14h/ 16 a 19h. Salari brut mensual: 1.500€ (12 pagues) Gran ambient de treball, accés a viatges, promocions, campanyes i beneficis socials amb els productes de la companyia. Suport logístic, formatiu, informàtic, retributiu i humà de la companyia.- Distribució de l'àmplia gamma de productes de la companyia (solucions asseguradores i financeres), enfocant la venda en l'anàlisi i assesorament de les necessitats dels clients (venda consultiva).. Elaboració d'una estratègia comercial i de màrqueting per a la prospecció de mercats objectius i definició dels canals de venda.. Gestió i manteniment de la cartera de clients (mitjançant CRM).. Tasques administratives: gestió de sinistres i de rebuts.- Experiència 24 mesos. Recomanable: Experiència de 2 anys en l'àmbit administratiu, comercial, vendes, màrqueting.- TÍTOL DE BATXILLERAT- batxillerat o equivalent- espanyol (parlat superior, escrit superior)- català (parlat superior, escrit superior)- Competències / coneixements: Treball en equip, negociació i prospecció, orientació al client i a l'assoliment, compromís amb l'organització i l'oficina, bona comunicació i habilitats relacionals.- Contracte laboral indefinit- Jornada completa- Salari mensual brut 1500- Altres beneficis: Gran ambient de treball, accés a viatges, promocions, campanyes i beneficis socials amb els productes de la companyia. Suport logístic, formatiu, informàtic, retributiu i humà de la companyia.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Gestor/A Comercial, Empresa D'Assegurances - Ref
Empresa:

Oficina De Treball Del Soc


Built at: 2024-06-11T06:02:14.753Z