Gestor/A Clients I Administració Comercial

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?Gestor/a clients i administració comercial Descripció de l'oferta Gestor/a clients i administració comercial a Comarca Alt Empordà Seleccionem Gestor/a de clients i Administració comercial; amb el propòsit de dur a terme funcions administratives i comercials a través de la gestió de clients i donar suport a tot l'engranatge administratiu de les nostres oficines. Feina per algú que vulgui una feina estable amb projecció de futur.Funcions i requisits de la vacantQuines seran les teves funcions?Gestió de clients i processos B2B amb una comunicació fluida.Administració diària.Atenció al client telefònica i presencial, i gestió d'e-mails.Actualització i manteniment del programa de gestió.Planificar, organitzar i realitzar la preparació de la campanya i reunions.Mantenir una comunicació constant i propera a través de trucades, correus electrònics i visites amb els clients per mantenir-ne una fidelització i oferir un servei de qualitat totalment adaptat i personalitzat.Participar en reunions amb la resta de l'equip per compartir l'anàlisi de mercat, oferir solucions i alinear objectius enfocats a resultats.Dinamitzar i comercialitzar els nostres productes i els nostres serveis com a gestors d'eines digitals i gestors logístics a potencials centres educatius que encaixin en el perfil d'audiència.Valorem:Nivell de formació adequat a les necessitats del lloc de treball (FP, CFGS, Grau...).Preferiblement amb experiència demostrable en administració i gestió de clients B2B.Coneixements del paquet Office avançats (Excel, Power Point, Word...) i amb coneixements i agilitat d'informàtica nivell usuari.Persona orientada al client, amb capacitats de negociació, gestió i col·laboració.Persona proactiva, resolutiva i amb alta capacitat d'autogestió orientada a resultats.Fluïdesa i alta capacitat d'habilitats comunicatives.Idiomes: nivell alt de català i castellà.Carnet de conduir B.Oferim:Jornada completa de dilluns a divendres en modalitat presencial.Contracte indefinit.Salari en funció de l'experiència aportada, negociable i variable segons valor aportat.T'estem esperant! Preparat/da?Condicions que ofereix l'empresaIntensiu de dilluns a divendres.Perspectiva de la feinaFeina estable amb projecció de futur.Previsió d'incorporacióValorarem experiència laboral en l'àmbit administratiu i/o comercial.#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Administrativo/A Para Burgos

Empresa del sector recursos humanosseleccionaADMINISTRATIVO/Apara Burgos. Funciones: Realización y gestión de pedidos a proveedores.Gestión de albaranes, fac...


Jcyl.Es - Jobboard - Burgos

Publicado 12 days ago

Administrativo/A Para Burgos

Empresa del sector recursos humanosseleccionaADMINISTRATIVO/Apara Burgos.Funciones:Realización y gestión de pedidos a proveedores.Gestión de albaranes, factu...


Jcyl.Es - Jobboard - Burgos

Publicado 12 days ago

Director/A De Oficina (Servicios De Alquileres Vacacionales)

Director/a de Oficina (Servicios de Alquileres Vacacionales)Nuestro cliente es una empresa que se dedica a los alquileres turísticos y cuenta con presencia l...


Selección De Personal, Head Hunting, Búsqueda De Perfiles, Recruitment, Soluciones De Gestión Y Capt - Burgos

Publicado 12 days ago

Concurso-Oposición, Auxiliar Administrativo Del Ayuntamiento De Quart (Girona)

Concurso-Oposición, Auxiliar Administrativo Oficina Atención Ciudadana del Ayuntamiento de Quart (convocatoria Noviembre 2024)Resolución de 8 de noviembre de...


Empleopublico - Burgos

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-12-23T03:05:33.883Z