Gestor/A Clients I Administració Comercial

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Gestor/a clients i administració comercial Descripció de l'oferta Gestor/a clients i administració comercial a Comarca Alt Empordà Seleccionem Gestor/a de clients i Administració comercial; amb el propòsit de dur a terme funcions administratives i comercials a través de la gestió de clients i donar suport a tot l'engranatge administratiu de les nostres oficines.
Feina per algú que vulgui una feina estable amb projecció de futur.
Funcions i requisits de la vacant Quines seran les teves funcions?
Gestió de clients i processos B2B amb una comunicació fluida.
Administració diària.
Atenció al client telefònica i presencial, i gestió d'e-mails.
Actualització i manteniment del programa de gestió.
Planificar, organitzar i realitzar la preparació de la campanya i reunions.
Mantenir una comunicació constant i propera a través de trucades, correus electrònics i visites amb els clients per mantenir-ne una fidelització i oferir un servei de qualitat totalment adaptat i personalitzat.
Participar en reunions amb la resta de l'equip per compartir l'anàlisi de mercat, oferir solucions i alinear objectius enfocats a resultats.
Dinamitzar i comercialitzar els nostres productes i els nostres serveis com a gestors d'eines digitals i gestors logístics a potencials centres educatius que encaixin en el perfil d'audiència.
Valorem: Nivell de formació adequat a les necessitats del lloc de treball (FP, CFGS, Grau...).
Preferiblement amb experiència demostrable en administració i gestió de clients B2B.
Coneixements del paquet Office avançats (Excel, Power Point, Word...) i amb coneixements i agilitat d'informàtica nivell usuari.
Persona orientada al client, amb capacitats de negociació, gestió i col·laboració.
Persona proactiva, resolutiva i amb alta capacitat d'autogestió orientada a resultats.
Fluïdesa i alta capacitat d'habilitats comunicatives.
Idiomes: nivell alt de català i castellà.
Carnet de conduir B. Oferim: Jornada completa de dilluns a divendres en modalitat presencial.
Contracte indefinit.
Salari en funció de l'experiència aportada, negociable i variable segons valor aportat.
T'estem esperant!
Preparat/da?
Condicions que ofereix l'empresa Intensiu de dilluns a divendres.
Perspectiva de la feina Feina estable amb projecció de futur.
Previsió d'incorporació Valorarem experiència laboral en l'àmbit administratiu i/o comercial.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Administrativo/A Para Burgos

Empresa del sector recursos humanosseleccionaADMINISTRATIVO/Apara Burgos. Funciones: Realización y gestión de pedidos a proveedores.Gestión de albaranes, fac...


Jcyl.Es - Jobboard - Burgos

Publicado 12 days ago

Administrativo/A Para Burgos

Empresa del sector recursos humanosseleccionaADMINISTRATIVO/Apara Burgos.Funciones:Realización y gestión de pedidos a proveedores.Gestión de albaranes, factu...


Jcyl.Es - Jobboard - Burgos

Publicado 12 days ago

Director/A De Oficina (Servicios De Alquileres Vacacionales)

Director/a de Oficina (Servicios de Alquileres Vacacionales)Nuestro cliente es una empresa que se dedica a los alquileres turísticos y cuenta con presencia l...


Selección De Personal, Head Hunting, Búsqueda De Perfiles, Recruitment, Soluciones De Gestión Y Capt - Burgos

Publicado 12 days ago

Concurso-Oposición, Auxiliar Administrativo Del Ayuntamiento De Quart (Girona)

Concurso-Oposición, Auxiliar Administrativo Oficina Atención Ciudadana del Ayuntamiento de Quart (convocatoria Noviembre 2024)Resolución de 8 de noviembre de...


Empleopublico - Burgos

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-12-23T02:39:00.428Z