Des de Caixa Rural d'Aragó, busquem un/a Gestor/a Banca Personal amb experiència en assessorament i fidelització de clients de Banca Privada, per a la nostra oficina principal de Lleida. Aprofita l'oportunitat de formar part de Caixa Rural d'Aragó i desenvolupar-te en una entitat financera diferent a qualsevol altra; una Cooperativa de Crèdit compromesa amb el territori que treballa amb l'objectiu d'ajudar-te a assolir els teus somnis i aconseguir un futur millor.
Col·labora amb un equip il·lusionat, dinàmic i creatiu amb el qual desenvolupar-te en l'àmbit de la Banca Cooperativa.
FUNCIONS: Aconseguir els objectius comercials generant negoci en els clients de Banca Privada, a través de l'assessorament i la fidelització, per cobrir les necessitats financeres del client.Planificar i gestionar el patrimoni dels clients mitjançant l'assessorament sobre les inversions més adequades que els permetin assolir els seus objectius des del punt de vista de rendibilitat, liquiditat i fiscalitat.RESPONSABILITATS: Atenció i assessorament als actuals clients i no clients amb perfil de Banca Privada.Incrementar la vinculació de la cartera de clients.Captació de nou negoci entre els clients potencials.Coneixement i actualització en normativa sobre productes, normes i procediments.Complir amb la normativa MIFID II seguint els procediments establerts per l'Entitat.Liderar, dinamitzar i compartir amb l'equip les accions i oportunitats relacionades amb l'àmbit de Banca Privada.Conèixer els canvis normatius, tarifes i procediments de l'Entitat.RETIBUCIÓ I BENEFICIS: Retribució d'acord amb el perfil i experiència de cada candidatura.Pla de Desenvolupament i Formació interna adaptat al perfil i l'experiència.Beneficis Socials: Assegurança de Salut DKV, accés a retribució flexible (Xecs menjar, guarderia, desplaçaments), Pla de Pensions, condicions financeres i finançament especials per a empleats/ades. Busquem una persona amb experiència en assessorament i fidelització de clients de Banca Personal, gestionant el seu patrimoni mitjançant l'assessorament sobre les inversions més adequades que els permetin assolir els seus objectius des del punt de vista de rendibilitat, liquiditat i fiscalitat. És imprescindible tenir vinculació amb Lleida i/o província.
FORMACIÓ: Llicenciatura/Grau en FICO, ADE, Econòmiques, Dret i/o similars.Certificacions d'Assessor MiFID, Certificació LCCI i Operador de Banca Assegurances.Es valorarà formació específica en Tècniques de Venda i Negociació, Assessorament i Fons d'Inversió, Anàlisi de Balanços, Gestió del Risc i, en general, coneixements en matèria econòmica, financera, fiscal, normativa i legal.EXPERIÈNCIA: Mínima de 5 anys en llocs similars o relacionats.ALTRES CARACTERÍSTIQUES A VALORAR: Domini de programes informàtics: Ofimàtics (Excel, Word, Outlook), Interns (Iris, SGA, GED, CRM) i Informa.Capacitat de treball en equip. Planificació i organització. Orientació al client. Iniciativa. Orientació als resultats.Negociació. Direcció i desenvolupament de persones.Coneixement de català a nivell de comprensió i expressió.Esperem la teva candidatura! Per a qualsevol qüestió, pots escriure'ns o trucar-nos per telèfon.
****** 976 704 856
#J-18808-Ljbffr