Gestión De Riesgos Comerciales

Detalles de la oferta

MISSIÓ:
Seguiment de cartera de clients i gestionar riscos de cartera de clients.
RESPONSABILITATS:

- Coordinar, controlar i supervisar les carteres de clients.
- Assegurar la fiabilitat de dades dins el sistema SAP
- Control administratiu FACTORS i registre de costos financers d'avançaments.
- Garantir que els clients paguem a termini establert, venciment.
- Re facturació de costos financers per demores.
- Riscos de clients SOLUNION.
TASQUES:
**RISCOS**
- Buscar solucions adequades a cada necessitat de risc, Jori, formes de pagament, sol-licitud/ augment de límit, simulació d'entregues futures.. renovació de temporals.
- Desbloquejar risc d'entregues coordinat amb Responsable Comercial.
- Actualitzar i mantenir les dades de riscos a SAP ON LINE, codis, límits, temporals...
- Revisar costos de recobraments + liquidacions d'insolvències de SOLUNION
- Periodificar el cost SOLUNION mensual.
- Assegurar que totes les insolvències de SOLUNION es declaren a temps.
- Revisar seguiment contractes anuals SOLUNION

**CARTERA**
- CONCILIADA:

- Totes les TT es compensen dins el mes a temps real.
- Partides obertes perfectament identificades.
- Fer traspassos entre clients amb justificació documental, autorització del client signada
- SEPA, doc.
correcta i girs
- Reclamació de l'enviament de PO de la cartera de forma sistemàtica de confirming dels clients.
- VENÇUTS:
1-Reclamació de vençuts

2-Identificar clarament el motiu d'impagament i transmetre correctament al dept.
Corresponent, per tal de que gestionin la incidència, mantenir el sistema actualitzat a nívell d'informació.
Error enviament de facturació, pes, VA, condicions de pagament.. redactar un procés per cada incidència, fins que les puguem reduir.
- INFORMES:
1-Suport a comercial dades econòmiques clients, INFORME.
**Perfil**:

- Grau mig o / Formació professional Superior.
- Experiència mínima de 4 anys en departament d'Administració i Finances / Exportació / Auditoria.
- Coneixements de comptabilitat / Comerç Internacional.
- Anglès parlat i escrit nívell alt.
Molt valorable també el francès.
- Coneixements de SAP i bon nívell d'excel.
- Persona amb capacitat d'anàlisi i amb cultura de treball per processos.
- Persona proactiva, responsable, treball en equip, determinació i actitud positiva.
- Persona dinàmica, polivalent i amb capacitat de visió general (clients / proveïdors / finances).


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Professor/A De Ciències I Música

Jesuïtes Educació és una Fundació constituïda per la Companyia de Jesús de la província d'Espanya per respondre als reptes en matèria d'ensenyament que es pl...


Fundació Jesuïtes Educació - Barcelona

Publicado 9 days ago

Professor/A D'Economia I Empresa

Jesuïtes Educació és una Fundació constituïda per la Companyia de Jesús de la província d'Espanya per respondre als reptes en matèria d'ensenyament que es pl...


Fundació Jesuïtes Educació - Barcelona

Publicado 9 days ago

Tallerista Tic A Barcelona

Des de Nascor cerquem un/a professional per realitzar formacions TIC a diferents biblioteques de Barcelona. Inici: 08/03 Requisits: - Disponibilitat de tarde...


Nascor Formación Slu - Barcelona

Publicado 9 days ago

Monitor/ Monitora De Comedor Escolar Y Ocio

Se precisa MONITORES/AS de TIEMPO LIBRE Y COMEDOR ESCOLAR para trabajar en Colegios de Terrassa Horarios de medio dia. Contratos: eventuales por sustitución ...


Aramark - Barcelona

Publicado 9 days ago

Built at: 2025-01-13T03:35:09.421Z