Gestión De Riesgos Comerciales

Detalles de la oferta

MISSIÓ:
Seguiment de cartera de clients i gestionar riscos de cartera de clients.

RESPONSABILITATS:

- Coordinar, controlar i supervisar les carteres de clients.
- Assegurar la fiabilitat de dades dins el sistema SAP
- Control administratiu FACTORS i registre de costos financers d'avançaments.
- Garantir que els clients paguem a termini establert, venciment.
- Re facturació de costos financers per demores.
- Riscos de clients SOLUNION.

TASQUES:
**RISCOS**
- Buscar solucions adequades a cada necessitat de risc, Jori, formes de pagament, sol-licitud/ augment de límit, simulació d'entregues futures.. renovació de temporals.
- Desbloquejar risc d'entregues coordinat amb Responsable Comercial.
- Actualitzar i mantenir les dades de riscos a SAP ON LINE, codis, límits, temporals...
- Revisar costos de recobraments + liquidacions d'insolvències de SOLUNION
- Periodificar el cost SOLUNION mensual.
- Assegurar que totes les insolvències de SOLUNION es declaren a temps.
- Revisar seguiment contractes anuals SOLUNION

**CARTERA**
- CONCILIADA:

- Totes les TT es compensen dins el mes a temps real.
- Partides obertes perfectament identificades.
- Fer traspassos entre clients amb justificació documental, autorització del client signada
- SEPA, doc. correcta i girs
- Reclamació de l'enviament de PO de la cartera de forma sistemàtica de confirming dels clients.
- VENÇUTS:
1-Reclamació de vençuts

2-Identificar clarament el motiu d'impagament i transmetre correctament al dept. Corresponent, per tal de que gestionin la incidència, mantenir el sistema actualitzat a nívell d'informació.

Error enviament de facturació, pes, VA, condicions de pagament.. redactar un procés per cada incidència, fins que les puguem reduir.
- INFORMES:
1-Suport a comercial dades econòmiques clients, INFORME.

**Perfil**:

- Grau mig o / Formació professional Superior.
- Experiència mínima de 4 anys en departament d'Administració i Finances / Exportació / Auditoria.
- Coneixements de comptabilitat / Comerç Internacional.
- Anglès parlat i escrit nívell alt. Molt valorable també el francès.
- Coneixements de SAP i bon nívell d'excel.
- Persona amb capacitat d'anàlisi i amb cultura de treball per processos.
- Persona proactiva, responsable, treball en equip, determinació i actitud positiva.
- Persona dinàmica, polivalent i amb capacitat de visió general (clients / proveïdors / finances).


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Contra Incendios En Malgrat De Mar

Cronoshare es una plataforma online para profesionales que quieren encontrar nuevos clientes. Buscamos Contra incendios en Malgrat de mar y alrededores. Pert...


Cronoshare.Com - Barcelona

Publicado 10 days ago

Vols Conèixer El Projecte 'Cases D'Infants' Fent Suplències? Inscriu-Te Aquí!

CASES D'INFANTS La Fundació Acció Social Infància (FASI) és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació d'impulsar, per mitjà de la i...


Treballa A Plataforma Educativa - Barcelona

Publicado 10 days ago

Agente De Leads Management- Español

Pulsar Tabulador para desplazarse para pasar el enlace del contenido Seleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta: Agente de Leads Management- ...


Msx International Inc. - Barcelona

Publicado 20 days ago

Product Owner (Hybrid)

Position Overview Founded in 1993 and headquartered in Austin, Texas, Baxter Planning is a dynamic and rapidly growing company setting the standard for SaaS ...


Baxter Planning Systems, Inc. - Barcelona

Publicado 10 days ago

Built at: 2024-11-26T08:55:49.227Z