Cerquem Gerent/a per al Servei d'atenció domiciliaria Gent Gran de Sumar.
La persona seleccionada, en dependència de la Direcció General Adjunta, serà el/la responsable de gestionar, organitzar i supervisar els serveis d'atenció domiciliària.
La missió del càrrec serà assolir la plena satisfacció de les entitats sòcies titulars del servei de SAD, plena satisfacció dels usuaris i usuàries del servei del SAD amb la màxima implicació i qualitat dels seus equips, d'acord amb la planificació estratègica, valors i pla d'actuació de Sumar.
Funcions: Executar la gestió operativa del servei del SAD de Sumar amb plena satisfacció del titular del Servei, dels usuàries i usuàries i garantint la qualitat, professionalitat i implicació de l'equip professional Implantar, millorar i supervisar el Model d'Atenció Centrat en la Persona en els Serveis d'atenció domiciliària de Sumar.
Control i gestió del quadre de comandament integral del SAD Coordinació amb els diferents Àrees implicades en el funcionament del SAD (Àrea Finances, Gestió de Persones i Direcció Tècnica de Sumar).
Elaboració, implantació i millora dels processos interns de SAD.
Assegurar i vetllar per què els diferents SAD's de Sumar treballin amb els mateixos paràmetres de qualitat i apliquin les mateixes directrius d'actuació.
Gestionar els recursos disponibles ajustant-se al pressupost vigent.
Realitzar coordinacions de seguiment amb els diferents equips de SAD.
Així com liderar, acompanyar i orientar l'equip de persones a càrrec per tal que desenvolupin les seves funcions amb un alt nivell d'implicació i satisfacció personal.
Coordinació i seguiment permanent i continuat amb els titulars dels Serveis de SAD.
Planificar i gestionar de manera eficient i garantint la qualitat de l'entrada de nous serveis de SAD Participar en l'elaboració del Pla Formatiu dels diferents llocs de treball que configuren el SAD.
S'ofereix: Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres distribució flexible en funció de les necessitats del servei.
El lloc de treball requereix desplaçament a nivell autonòmic.
Contracte: Indefinit Salari: salari negociable.
Formació: Llicenciat/da, diplomat/da o graduat/da preferiblement en l'àmbit social: Treball Social, Psicologia, Infermeria, Teràpia Ocupacional o similar.
Es requereix especialització via màster en la administració i direcció d'empreses.
Es valorarà formació complementaria en gestió de SAD, atenció centrada en les persones, coneixement del sistema de gestió GESAD.
Experiència: És imprescindible disposar d'experiència en gestió d'alt nivell en SAD i en administració i direcció d'empreses o d'unitats funcionals autònomes.
Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona.
Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d'equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d'anàlisi i de resolució de problemes.
Altres: -Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
-Domini del Català i Castellà.
-Carnet de conduir i cotxe propi.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla "Inscriu-te manualment"