(Ged534) - 41229 - Tècnic/A Helpdesk

(Ged534) - 41229 - Tècnic/A Helpdesk
Empresa:

Iberempleos


Detalles de la oferta

Aquesta oferta es gestiona per BARCELONA ACTIVA com un procés d'incorporació urgent (PIU) per l'empresa AKTIOS que necessita incorporar varies persones amb el perfil: Tècnic/a Help Desk.

Funcions i tasques: Proporcionar assistència tècnica per resoldre problemes relacionats amb maquinari, programari, xarxes i sistemes informàtics a la DGT i als hospitals de Barcelona i AMB.Registrar totes les sol·licituds d'ajuda i problemes tècnics a un sistema de gestió de tiquets.Seguir procediments estàndard per a la resolució de problemes i l'escalada d'incidències.Instal·lar, configurar i mantenir hardware, programari i dispositius perifèrics.Realitzar actualitzacions de programari i enganxats segons sigui necessari.Realitzar diagnòstics de problemes tècnics per identificar-ne la causa raíz.Seguir procediments de resolució de problemes per solucionar incidents de manera eficient i precisa.Proporcionar suport tècnic remot utilitzant eines d'accés remot per resoldre problemes dels usuaris.Guiar els usuaris a través de solucions pas a pas per telèfon o xat.Col·laborar estretament amb altres equips tècnics per resoldre problemes complexos.Brindar orientació i capacitació bàsica als usuaris sobre l'ús de tecnologia i sistemes.Realitzar inventari de maquinari i programari.Coordinar l'adquisició, instal·lació i retirada d'equips informàtics.Monitorar el rendiment dels sistemes i les xarxes.Realitzar manteniment preventiu, com a neteja de sistemes, actualització d'antivirus, etc.Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
3 torns possibles: Remot, semipresencial i presencial. En el torn presencial es fan torns rotatius de matí, tarda i nit.
Imprescindible: tenir carnet de conduir B i vehicle per desplaçar-se per tots els hospitals (només pel torn presencial)
Horari: Rotatiu/Fix
Retribució brut anual: 17.000 - 19.000
Incorporació: principis d'octubre

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

(Ged534) - 41229 - Tècnic/A Helpdesk
Empresa:

Iberempleos


Ttech_Cloud Service Manager (Barcelona)

.Pulsar Tabulador para desplazarse para pasar el enlace del contenido.Seleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta: Crear alerta.Telefónica Tec...


Desde Telefónica, S.A. - Barcelona

Publicado 14 days ago

Senior Software Engineer

Why you should join dLocal?dLocal enables the biggest companies in the world to collect payments in 40 countries in emerging markets. Global brands rely on u...


Desde Dlocal Corp - Barcelona

Publicado 14 days ago

Devsecops Engineer Es

As a DevSecOps Engineer, you're responsible for automating the deployment of our software solutions. You interact with software engineers, functional product...


Desde Omp Belgium - Barcelona

Publicado 14 days ago

Java Software Developer (F/M/D)

Want to join us on our journey?You'll be experienced in...Mínimo de 3 años de experiencia en desarrollo de software orientado a objetosMínimo de 2 años de ex...


Desde Envoy - Barcelona

Publicado 14 days ago

Built at: 2024-09-22T21:34:00.090Z