Busquem un/a Especialista en Gestió Administrativa i FinanceraEl nostre client és una companyia dedicada a la prestació de serveis empresarials relacionats amb la gestió d'empreses i els sistemes d'informació, incidint en àrees com la comptabilitat, l'administració, les finances, la gestió de personal i la informàtica.
Amb una aproximació única als seus clients, la seva missió consisteix a transformar la gestió interna de les empreses que els contracten, oferint-los solucions personalitzades a les seves necessitats així com acompanyament constant als seus empleats per a optimitzar la gestió del negoci.
Es tracta d'una empresa completament consolidada i de reconegut prestigi en el seu sector.La persona seleccionada s'incorporarà a l'equip multidisciplinari de consultors de l'empresa i jugarà un paper clau en la transformació dels circuits i procediments administratius, comptables i financers dels clients que gestioni.Funcions a desenvolupar:Diagnòstic i anàlisi de les necessitats empresarials dels clients.Implementació de sistemes comptables i administratius eficaços, amb l'ajuda de l'ERP comercialitzat per la companyia.Formació, suport i acompanyament continu al client en l'optimització dels seus processos administratius i la gestió de la informació derivada d'ells.Adaptació dels sistemes de gestió i solucions oferts per l'empresa a l'evolució de les necessitats del client.Exercir de 'pont' entre l'equip de desenvolupadors de les eines IT de l'empresa i els clients, amb la finalitat d'ajustar les solucions disponibles als requisits del client.Què oferim?
:Lloc de treball estable (substitució per jubilació).
Contracte laboral indefinit.Paquet retributiu molt atractiu, format per salari fix, retribució variable, prima anual, vehicle d'empresa...Completa flexibilitat horària (acte-organització de l'agenda).Formació contínua.Excel·lent ambient de treball dins d'una companyia centrada en el valor humà i la innovació.Què busquem?
:Que siguis una persona amb esperit resolutiu, habilitat comunicativa oral i escrita, capacitat per a treballar amb un alt grau d'autonomia i disponibilitat per a desenvolupar la jornada laboral en les instal·lacions dels clients (província de Girona).Que tinguis titulació universitària en Administració i Direcció d'Empreses, Ciències Empresarials, Enginyeria Industrial, Economia, Informàtica o equivalent.Que comptis amb experiència mínima de 3 anys desenvolupant funcions de gestió financera, comptabilitat, control pressupostari o de gestió, consultoria fiscal o comptable per a empreses, hòldings o entitats del sector serveis.Que disposis de permís de conduir B1, dominis perfectament el català i l'espanyol, siguis usuari avançat del Paquet Office (especialment Excel) i tinguis sòlids coneixements del Pla General Comptable.
Si a més tens una bona base en fiscalitat d'empresa, serà un plus.Paraules clau: Consultor Empresarial, Assessor d'empreses, Cap d'Administració, Director Financer, Consultor Financer, Consultor ERP, Expert en Gestió Empresarial #J-18808-Ljbffr