(Gac-37) - Tècnic/A Helpdesk (Jornada Intensiva), Presencial

(Gac-37) - Tècnic/A Helpdesk (Jornada Intensiva), Presencial
Empresa:

Nextret


Detalles de la oferta

Tècnic/a Helpdesk (jornada intensiva) en presencial.
A NexTReT estem en cerca d'un/a professional del sector TIC amb com a mínim 2 anys d'experiència com a Tècnic Helpdesk per unir-se al nostre equip.
Aquesta posició implica treballar onsite a les oficines d'un organisme de l'administració pública ubicades a Sant Pere de Ribes.
Quines seran les teves funcions? Atenció telefònica i resolució d'incidències en remot i presencialment a usuaris del programari informàtic i ofimàtic d'ús comú pel desenvolupament de les tasques diàries.
Desplegament, manteniment i configuració d'estacions de treball amb sistema operatiu Windows mitjançant eines de creació i restauració d'imatges preconfigurades (P.E. Symantec, Norton Ghost, Clonezilla, Acronis...).
Resolució d'incidències de telecomunicacions tant connexions cablejades com punts d'accés inalàmbric.
Resolució d'incidències sobre perifèrics (escàners, impressores multifunció...).
Configuració i resolució d'incidències amb telèfons i tauletes intel·ligents.
Creació i configuració de connexions VPN i programari d'ús pel teletreball.
Qu'esperem de tu? Estar en possessió d'un CFGS en Administració de Sistemes i Xarxes.
Experiència mínima de 2 anys en suport a l'usuari i ús d'eines de ticketing.
Experiència prèvia en tasques i funcions similars.
Actitud proactiva i capacitat de treball en equip.
Responsabilitat, capacitat organitzativa i de resolució.
Domini de sistemes operatius Windows.
Empatia i habilitats de comunicació pel tracte amb l'usuari.
Carnet de conduir.
Català i Castellà nadius.
Qu'oferim? Posició estable. Contracte indefinit.
Salari entre 19.000 i 21.000 euros bruts anuals.
Horari intensiu de dilluns a divendres de 8h a 15h.
Ubicació: St. Pere de Ribes.
Beneficis addicionals com opció de sol·licitar tiquets guarderia i la possibilitat d'unir-te a la nostra assegurança col·lectiva de salut.
Requisits: Coneixements imprescindibles: Coneixements de hardware.
Coneixements avançats d'ofimàtica i sistemes operatius Windows.
Experiència de mínim dos anys en: Atenció telefònica i resolució d'incidències en remot i presencialment a usuaris del programari informàtic i ofimàtic d'ús comú pel desenvolupament de les tasques diàries.
Desplegament, manteniment i configuració d'estacions de treball amb sistema operatiu Windows mitjançant eines de creació i restauració d'imatges preconfigurades (P.E. Symantec, Norton Ghost, Clonezilla, Acronis...).
Resolució d'incidències de telecomunicacions tant connexions cablejades com punts d'accés inalàmbric.
Resolució d'incidències sobre perifèrics (escàners, impressores multifunció...).
Configuració i resolució d'incidències amb telèfons i tauletes intel·ligents.
Creació i configuració de connexions VPN i programari d'ús pel teletreball.
Titulació: CFGS en Administració de Sistemes i Xarxes.
Altres: Carnet de Conduir.
Català i Castellà nadius.
Es valorarà residència pròxima a la localitat de Sant Pere de Ribes.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

(Gac-37) - Tècnic/A Helpdesk (Jornada Intensiva), Presencial
Empresa:

Nextret


Psicólogos Para Niño Que Siente Frustacion

Necesito un servicio de Psicólogo con las siguientes características:¿Qué siente el paciente? Frustacion¿Qué tipo de especialista necesita? Educativo¿Qué eda...


Desde Cronoshare.Com - Barcelona

Publicado 24 days ago

Director, Clinical Regulatory Writing Mgu165

.Job DescriptionRole holders expertly drive strategic communications excellence to achieve successful submissions and approvals. They develop innovative best...


Desde Astrazeneca - Barcelona

Publicado 24 days ago

(R-620) | Associate Director, Global Medical Information And Medical Review

Location: Barcelona, SpainJob reference: R-203777Date posted: 07/01/2024This is what you will do:The Associate Director of Global Medical Information and Med...


Desde Alexion Pharmaceuticals,Inc. - Barcelona

Publicado 24 days ago

Ywd920 | Médico De Salud Laboral - Médico Coordinador En Rouen

.El servicio médico de la SNCF es un servicio autónomo que contribuye a la salud de los 165 000 empleados que hacen posible la movilidad futura.En el centro ...


Desde Sncf - Barcelona

Publicado 24 days ago

Built at: 2024-10-03T03:58:00.308Z