Tècnic/a Helpdesk (jornada intensiva) en presencial.
A NexTReT estem en cerca d'un/a professional del sector TIC amb com a mínim 2 anys d'experiència com a Tècnic Helpdesk per unir-se al nostre equip.
Aquesta posició implica treballar onsite a les oficines d'un organisme de l'administració pública ubicades a Sant Pere de Ribes.
Quines seran les teves funcions? Atenció telefònica i resolució d'incidències en remot i presencialment a usuaris del programari informàtic i ofimàtic d'ús comú pel desenvolupament de les tasques diàries.
Desplegament, manteniment i configuració d'estacions de treball amb sistema operatiu Windows mitjançant eines de creació i restauració d'imatges preconfigurades (P.E. Symantec, Norton Ghost, Clonezilla, Acronis...).
Resolució d'incidències de telecomunicacions tant connexions cablejades com punts d'accés inalàmbric.
Resolució d'incidències sobre perifèrics (escàners, impressores multifunció...).
Configuració i resolució d'incidències amb telèfons i tauletes intel·ligents.
Creació i configuració de connexions VPN i programari d'ús pel teletreball.
Qu'esperem de tu? Estar en possessió d'un CFGS en Administració de Sistemes i Xarxes.
Experiència mínima de 2 anys en suport a l'usuari i ús d'eines de ticketing.
Experiència prèvia en tasques i funcions similars.
Actitud proactiva i capacitat de treball en equip.
Responsabilitat, capacitat organitzativa i de resolució.
Domini de sistemes operatius Windows.
Empatia i habilitats de comunicació pel tracte amb l'usuari.
Carnet de conduir.
Català i Castellà nadius.
Qu'oferim? Posició estable. Contracte indefinit.
Salari entre 19.000 i 21.000 euros bruts anuals.
Horari intensiu de dilluns a divendres de 8h a 15h.
Ubicació: St. Pere de Ribes.
Beneficis addicionals com opció de sol·licitar tiquets guarderia i la possibilitat d'unir-te a la nostra assegurança col·lectiva de salut.
Requisits: Coneixements imprescindibles: Coneixements de hardware.
Coneixements avançats d'ofimàtica i sistemes operatius Windows.
Experiència de mínim dos anys en: Atenció telefònica i resolució d'incidències en remot i presencialment a usuaris del programari informàtic i ofimàtic d'ús comú pel desenvolupament de les tasques diàries.
Desplegament, manteniment i configuració d'estacions de treball amb sistema operatiu Windows mitjançant eines de creació i restauració d'imatges preconfigurades (P.E. Symantec, Norton Ghost, Clonezilla, Acronis...).
Resolució d'incidències de telecomunicacions tant connexions cablejades com punts d'accés inalàmbric.
Resolució d'incidències sobre perifèrics (escàners, impressores multifunció...).
Configuració i resolució d'incidències amb telèfons i tauletes intel·ligents.
Creació i configuració de connexions VPN i programari d'ús pel teletreball.
Titulació: CFGS en Administració de Sistemes i Xarxes.
Altres: Carnet de Conduir.
Català i Castellà nadius.
Es valorarà residència pròxima a la localitat de Sant Pere de Ribes.
#J-18808-Ljbffr