G-926 - Responsable De Tienda - Berga

Detalles de la oferta

Vols treballar en una empresa on poder créixer professionalment i tenir l'oportunitat de formar, liderar i desenvolupar el teu propi equip?
Ametller Origen és una empresa en plena fase d'expansió i molt dinàmica, on tindràs la llibertat de poder proposar/implantar noves idees i treballar conjuntament amb l'equip per arribar als objectius establerts.
Tot i ser una empresa gran, ningú és tractat com un número, sinó que la nostra cultura és familiar i de proximitat. Tant directors, companys d'altres departaments o botigues sempre estaran 100% disponibles per ajudar-te amb qualsevol necessitat que tinguis.
Quina serà la teva missió a Ametller Origen?Gestionar una botiga oferint el millor servei i producte al client a l'hora que lideres el teu equip per tal de formar-lo i ajudar-lo a créixer com a professionals.
Com ho faràs?Cuidaràs i desenvoluparàs al personal vetllant pel seu creixement.Transmetràs i enfocaràs a l'equip en els eixos i estratègies de la companyia per tal d'aconseguir els objectius establerts.Portaràs a terme anàlisis comercials detectant punts de millora per tal de millorar els resultats i objectius de la teva botiga.Formaràs i donaràs eines a l'equip perquè siguin autònoms.Què et farà triomfar en aquesta posició?La teva experiència en gestió d'equips serà fonamental per poder liderar i acompanyar a tots els treballadors.Experiència en gestió íntegre d'un negoci/botiga per tal de poder realitzar anàlisis comercials en funció dels eixos estratègics de la companyia.Ser entusiasta, motivador i apassionat per les persones i el producte de qualitat.Que sigui una persona resolutiva per poder gestionar de forma integral un punt de venda.Com serà el procés de selecció?En la primera fase, faràs una entrevista amb RRHH on t'explicarem el nostre projecte, les funcions a desenvolupar i les condicions que et podem oferir.En la segona fase faràs una entrevista amb el gerent de zona, és a dir, el teu responsable directe per conèixer'l i poder aclarir els teus dubtes. Ell t'explicarà molt més detalladament en què consistirà el teu dia a dia i et parlarà de l'empresa i l'equip.Per què treballar com a responsable de botiga a Ametller Origen?Vols créixer amb nosaltres? Tenim un programa de promoció interna on, mitjançant diferents eines avaluatives, podràs promocionar tant vertical com horitzontalment. I més a més, com estem en plena fase d'expansió, sempre hi ha noves oportunitats!Tindràs la llibertat per proposar i portar a terme noves idees que creguis que tindran un impacte favorable en els indicadors de la botiga. Et donarem la confiança per accedir i impactar en el nostre compte d'explotació juntament amb l'autonomia per apostar i establir plans d'acció en qualsevol secció de la botiga.Lideratge: Com a responsable de botiga faràs la selecció, formació i integració del teu personal. Seràs el responsable de detectar i fidelitzar el teu equip motivant i desenvolupant-los per tal de que siguin uns grans professionals del producte fresc.Tots som una pinya: Treballaràs amb un ambient de confiança i bon rotllo dins les botigues, que transmetem també en els nostres clients. Gràcies a la implicació dels companys, quan un de nosaltres té més feina, li donem un cop de mà i treballem en equip.Estabilitat laboral: Oferim un contracte indefinit amb un sou fix mensual i un programa d'incentius molt atractiu cada quatrimestre. Aquest incentiu serà grupal i dependrà de diversos indicadors on podràs incidir directament com a responsable de la botiga. En la primera trucada t'explicarem amb més detall.Cuidaràs el medi ambient i la salut dels nostres clients: Treballem amb productes de proximitat, sense químics i de temporada, assegurant la màxima qualitat. Tenim el millor producte del mercat.Formació des de l'inici per assegurar el teu èxit: Un cop comencis amb nosaltres, escollirem les millors botigues de la zona per formar-te. D'aquesta manera, podràs aprendre i adaptar-te molt millor a la nostra manera de treballar. Després d'un mes, ja hauràs guanyat seguretat i podràs exercir de líder del teu punt de venda.Aprenentatge constant: Disposaràs de diferents formacions tant presencials com online per ajudar-te en el teu desenvolupament. A més a més, et donarem accés al nostre campus virtual on tot ametllerenc pot cursar gratuïtament i al seu ritme més de 100 formacions sobre diferents temàtiques: gestió del temps, lideratge, excel, treball en equip.En resum, si vols treballar en una empresa on puguis créixer professionalment, liderar un equip i tenir llibertat de decisió, ets un dels nostres! A més a més, vetllaràs pel medi ambient i la salut de les persones. No t'ho pensis més, et volem conèixer!
Tipo de puesto: Jornada completa, Contracte indefinit
Salari: A partir de

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Administrativo/A Bancario - St Joan Despí

En ILUNION Job Solutions estamos buscando para importante empresa a nivel nacional el siguiente perfil; Funciones Corregir / calcular el importe a regulari...


Ilunion - Barcelona

Publicado 12 days ago

Administratiu/Administrativa De Formació

A Femarec estem cercant un/una Administratiu/Administrativa de Formació pel nostre Departament d'Empresa i Formació. FUNCIONS Elaboració documental Introducc...


Femarec, Sccl - Barcelona

Publicado 12 days ago

Document Specialist I - Eu Spanish / English - Spain

While providing integrity to the casino and gambling industry for over 30 years, GLI has established an incomparable team of professionals.We are looking for...


Hireroo - Barcelona

Publicado 12 days ago

Adminsitrativo/A Enoturismo

Necesitamos cubrir una vacante para un puesto de guía enoturismo en una importante bodega elaboradora de cavas premium para estar en el departamento de admin...


Grupompleo - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-14T21:52:15.316Z