LLOC DE TREBALL: ADMINISTRATIVA DE GESTIÓ DE L'HABITATGE
Prohabitatge és una entitat sense afany de lucre i independent, fundada l'any 1999, que persegueix prevenir i erradicar l'exclusió residencial i el sensellarisme a Catalunya des d'una perspectiva de gènere i de drets humans. L'entitat disposa de programes d'inclusió residencials propis amb el propòsit de possibilitar l'accés a un habitatge digne i adequat a les persones i famílies que pateixen d'exclusió o vulneració residencial, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
QUINES TASQUES FARÀS? Auxili i gestió de la subscripció i finalització dels acords d'allotjament dels habitatges gestionats per l'entitat i la seva gestió documental.Seguiment del compliment per les persones usuàries dels acords d'allotjament: pagament aportacions, altes i canvis de nom dels subministraments, pagaments dels subministraments, manteniment de l'immoble.Seguiment de l'ús correcte dels habitatges.Seguiment de les necessitats que presentin les persones usuàries i famílies en relació a l'habitatge.Entrega i recollida de les claus dels habitatges i gestió de les seves còpies.Verificació de l'estat dels habitatges per a la seva entrega a les famílies.Intervenció en procés de suport a les famílies i en el procés de sortida del recurs.Participació en el procés de seguretat dels habitatges i en les mesures per evitar l'ocupació.Auxili en el procés del manteniment dels habitatges i resolució d'incidències.Auxili en el procés de contacte i mediació amb les comunitats de propietaris.REQUERIMENTS DE LLOC DE FEINA Formació reglada: Batxillerat, Grau/Cicle Formatiu de Grau Mig o superior en Administració, Integració Social o similars.
EXPERIÈNCIA LABORAL I CONEIXEMENT I COMPETÈNCIES Competències específiques que es valoraran:
Experiència i formació complementària en relació a les funcions pròpies del lloc o similars, específicament en l'àmbit de gestió administrativa, intervenció social, administració de finques i gestió patrimonial.Coneixements de la Llei de Propietat Horitzontal i Llei d'Arrendaments Urbans.També es valoraran:
Experiència en l'ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.Instrumentals: Ofimàtica (Word, Excel, Access).Català parlat i escrit.Carnet de conduir B1.Transversals: Adaptabilitat, flexibilitat i polivalència.Organització del temps i de la pròpia feina, autonomia.Gestió de l'estrès i la frustració.Treball en equip.Iniciativa i proactivitat.Negociació, comunicació i relació interpersonal.Responsabilitat professional i disposició vers l'aprenentatge.CONDICIONS DEL LLOC DE TREBALL Jornada: Completa 38,5 h de dilluns a dijous de 8h a 17h i divendres de 8h a 14.30h.
Lloc de Treball: Terrassa
Salari: 18.000€ - 19.000€
CANDIDATURA Tipus de puesto: Jornada completa
Salari: 18.000,00€-19.000,00€
#J-18808-Ljbffr