Es busca un/a Front Desk Manager. Les seves funcions seran:
Reportar directament a la Direcció del càmping tota la informació relacionada amb les seves tasques.Supervisar i coordinar l'equip de recepció, garantint una excel·lent atenció al client i una gestió eficient durant les temporades d'activitat de l'establiment.Liderar i supervisar l'equip de recepció, planificant els horaris segons la demanda per cobrir els pics d'afluència, especialment durant els períodes d'alta ocupació.Gestionar les entrades i sortides dels clients, assegurant una experiència fluida.Gestionar i coordinar les reserves durant les diverses temporades, atenent directament les peticions dels clients juntament amb l'equip de recepció.Mantenir uns estàndards elevats d'atenció al client, gestionant eficaçment les peticions i incidències que puguin sorgir.Fomentar un bon clima laboral a la recepció, motivant i assegurant la cohesió de l'equip.Col·laborar amb la Direcció del càmping per optimitzar processos i garantir una transició fluida entre temporades.Requisits: Experiència mínima de 5 anys com a Front Desk Manager en un càmping, hotel o sector similar.Nivell alt d'anglès i francès. Es valorarà el coneixement d'holandès.Flexibilitat horària, especialment durant la temporada alta.Disponibilitat de vehicle i permís de conduir: B.PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA AMB TÍTOL.Català (parlat C1 - D. funcional, escrit C1 - D. funcional).Espanyol (parlat C1 - D. funcional, escrit C1 - D. funcional).Anglès (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).Francès (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).Condicions laborals: Contracte laboral indefinit.Jornada laboral completa amb horari partit i flexibilitat horària segons les demandes del càmping i la temporada.Horari de Matins.
#J-18808-Ljbffr