ERREKA Kooperatiban, Finantza Zuzendari Korporatibo baten bila gabiltza.Gure lantaldean inkorporatuko den pertsonak, erantzukizun eta funtzio hauek bete behar ditu:ARLO EKONOMIKO ETA FINANTZEN KUDEAKETA:Zuzendaritza Nagusiarekin batera, kudeaketa ekonomiko-patrimoniala zorrotz eta jasangarri bat diseinatu.Negozioetako zuzendari taldeekin aldaketak eta hobekuntzak proposatu eta ezarri kontrol finantzieroarloan.Finantza Estrategia garatzea: Enpresaren epe luzerako finantza-estrategia formulatzen laguntzea, bat egiteek eta eskuratzeek hazkunde-helburuak nola lagun ditzaketen kontuan hartuta.Kanpoko planten kontrolling kudeaketa zorrotz bat garatu eta ezarri.Urteko aurrekontuak (gestio plana) behar bezala egiten direla ziurtatzea.ERREKAk inplantazioak dituen herrialdeetako araudiak errespetatuz, kontabilitatea behar bezala ezartzen dela ziurtatzea.ERREKA proiektuaren garapena ahalbideratuko duen beharrezko finantziazioa lortzea, finantziazio iturri posibleen kudeaketa aproposa eginez.Erakundearen aseguruen koberturak kudeatzea.Behar bezalako plangintza fiskala egitea.Kudeaketaren kontrola eta aurrekontuen jarraipena egiteko prozesu eta tresna desberdinak optimizatzea.Lege eskakizun, eskakizun fiskal eta kontuen auditorien betetze zorrotza egiten dela ziurtatzea.ENPRESEN BAT-EGITEA ETA EROSKETAK:Aukeren ebaluazioa: Bat-egiteetarako edo eskuratzeetarako enpresa objektiboak aztertzea eta ebaluatzea.Enpresen balorazioa: Balorazio zehatzak egitea, eskuraketaren bidezko prezioa zehazteko.Behar bezalako arretaren prozesua gainbegiratzea, hau da, enpresa objektiboaren finantza-, lege- eta eragiketa-egoera sakon ikertzea arriskuak eta aukerak identifikatzeko.Arriskuen kudeaketa: M & A-ren transakzioekin lotutako finantza-arriskuak identifikatzea eta kudeatzea, eta horiek arintzeko estrategiak ezartzen direla ziurtatzea.Beste sail batzuekin lankidetza estuan lan egitea, transakzioaren alderdi guztiak behar bezala gauzatzen direla bermatzeko.Emaitzen analisia: Transakzioaren ondoren, eskurapenaren edo fusioaren jarduna ebaluatzea ezarritako helburuei dagokienez, estrategiak behar bezala egokituz.______En la cooperativa ERREKA estamos en búsqueda de un/a director/a financiero/a corporativo/a.La persona que se incorpore a nuestro equipo, deberá cumplir con los siguientes responsabilidades y funciones:GESTIÓN DEL ÁREA ECONÓMICA Y FINANCIERA:Diseña, junto con la Dirección General, una gestión económico-patrimonial rigurosa y sostenible.Propone e implanta cambios y mejoras con los equipos directivos de los negocios en el área de control financiero.Desarrolla la Estrategia Financiera, contribuye a la formulación de la estrategia financiera a largo plazo dela empresa en función de cómo las fusiones y adquisiciones puedan contribuir a los objetivos de crecimiento.Desarrolla e implanta una gestión de control de plantas externas.Asegura la correcta elaboración de los presupuestos anuales (plan de gestión).Asegura la correcta implantación de la contabilidad respetando las normativas de los países en los que ERREKA tenga implantaciones.Consigue la financiación necesaria que permita el desarrollo del proyecto ERREKA, realizando una gestión óptima de las posibles fuentes de financiación.Gestiona las cotizaciones de los seguros de la organización.Realiza una planificación fiscal adecuada.Optimiza los diferentes procesos y herramientas de control de gestión y seguimiento presupuestario.Asegura el cumplimiento estricto de los requerimientos legales, fiscales y auditorías de cuentas.FUSIONES Y COMPRAS DE EMPRESAS:Evalua oportunidades, analiza y evalua empresas objetivas para fusiones o adquisiciones.Valora empresas.
Realiza valoraciones concretas para determinar el precio a través de la adquisición.Supervisa el proceso de diligencia debida, es decir, investiga en profundidad la situación financiera, legal y operacional de la empresa objetiva para identificar riesgos y oportunidades.Gestiona los riesgos, identifica y gestiona los riesgos financieros asociados a las transacciones de M & A y asegura la implantación de estrategias para su mitigación.Trabaja en estrecha colaboración con otros departamentos para garantizar la correcta ejecución de todos los aspectos de la transacción.Analiza los resultados, evalua tras la transacción, el desempeño de la adquisición o fusión en relación con los objetivos establecidos, adecuando adecuadamente las estrategias#J-18808-Ljbffr