Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Tms-828 Nm873 - Head Of Finance

CÓMO QUEREMOS AYUDAR A LAS PERSONAS Y SOBRE NOSOTROS:Queremos que los impuestos sean simples y accesibles para cualquier persona. Nos gustaría potenciar la t...


Desde *Nombre Oculto* - Madrid

Publicado 11 days ago

Qxa557 Actuario/A Junior Pricing

NOSOTROS PONEMOS EL PROYECTO, TÚ EL TALENTO¿QUÉ BUSCAMOS?Caser Seguros busca incorporar un/a Actuario/a Junior para nuestra Dirección Actuarial No Vida. Esta...


Desde Caser Seguros Empleo - Madrid

Publicado 11 days ago

Gestor/A Financiero/A De Clientes - Temporal | -

¡ÚNETE A NUESTRO EQUIPO! ¿Te gustaría formar parte de la compañía española líder de bebidas de nuestro país y crear momentos de unión y conexión para mejorar...


Desde Mahou San Miguel - Madrid

Publicado 11 days ago

Djw-057 - Actuario/A Área Técnica Seguros

Actuario / a Área Técnica SegurosCountry: SpainBanco Santander contribuye a que se materialicen los proyectos de nuestros clientes, tanto particulares como e...


Desde Banco Santander - Madrid

Publicado 11 days ago

Financial & Office Assistant (Madrid)

Financial & Office Assistant (Madrid)
Empresa:

Prgx Spain, Inc.


Detalles de la oferta

The Office & Financial Assistant will manage the administrative tasks of the South of Europe Office and will support the Finance team, the Iberian Director & HR by performing the following duties:TasksSupport area of Finance, Human Resources, Operations heads.Control and administration of payroll and holidays, including payroll reviewSupport in commission calculation and process managementAssist Training PlanningAssist in the management of Health and Safety processesManagement of medical appointmentsAssist with insurance renewalsPreparation of Purchase OrdersSupport with office activitiesProvide standard reports & organize the office filesContact with Suppliers (Office, Electricity, Public Services, etc.)Management of travel agenciesPurchase of stationery and office suppliesFirst point of contact at the office to assist the management teamRequirementsWORK EXPERIENCE AND EDUCATION REQUIREMENTS:Degree in Finance / Accounting or AdministrationExperience: Minimum 2 years in a position with similar activitiesKNOWLEDGE:Languages: Spanish fluent and Intermediate EnglishProficient in ExcelMicrosoft: Word, Power Point: Intermediate, plus Outlook and TeamsExposure to/knowledge of Finance/Accounting systemsAbility to work in a fast-paced, international environmentPERSONAL QUALITIES:Dynamic & proactiveService orientedResponsible & disciplinedAnalytical capacityTeamworkCapacity to adapt to changesGood communication skillsA fast learner and problem solverAutonomous with strong prioritization and multitasking abilitiesExcellent organization skills#J-18808-Ljbffr


Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Financial & Office Assistant (Madrid)
Empresa:

Prgx Spain, Inc.


Built at: 2024-09-29T00:59:38.758Z