Hotelbeds is the world's leading technology partner, connecting and empowering the world of travel. We're game-changers, disruptors, the people who bring together local and global brands in accommodation, transport, activities and payments through our network of 300,000 hotels worldwide, 60,000 hard to reach high value clients such as tour operators, travel agents and loyalty schemes across 140 source markets. We are tech-driven, with a customer-first philosophy, and commercial teams whose knowledge and relationships on the ground are second to none. And of course we have an amazing team! Our people, Team Hotelbeds, are the beating heart of the company who we encourage to 'move fast, dream big and make the difference' every day. In fact, we believe that it is tech + data + people that truly sets us apart in the market, alongside our 'global approach, local touch' mentality. We're headquartered in Palma, Mallorca and employ around 3,500 people worldwide.
JOB DESCRIPTION:
HBX Group es el ecosistema B2B líder en tecnología de viajes, conectando y potenciando el negocio en un sector en constante evolución. Impulsamos el crecimiento de nuestros clientes a la vez que eliminamos fricciones durante toda la experiência de viaje. Nuestras plataformas tecnológicas basadas en la nube ofrecen un acceso rápido y fiable a una cartera única de productos y servicios de viajes. Conectamos a la perfección la oferta y la demanda global gracias a la interpretación inteligente de nuestra gran base de datos.
Somos más de 3000 expertos en todo el mundo, incluidos especialistas locales que proporcionan información y apoyo para impulsar aún más el comercio, especialmente en los segmentos más difíciles de alcanzar.
Esta combinación única de tecnología, datos y un equipo comprometido sirve de catalizador para que las empresas liberen todo su potencial en el sector de los viajes.
**Responsabilidades**:
- Revisión de asientos manuales de baja complejidad contabilizados por nuestro Centro de Servicios compartidos (GFS).- Apoyo en los trabajos de conciliación de las cuentas de balance de las entidades bajo responsabilidad.- Ayuda en la revisión del balance y las cuentas de resultados a nível de entidad.- Asistencia en la preparación de documentación para la declaración de impuestos locales.- Asistencia en la preparación de notas específicas incluidas en las cuentas anuales estatutarias.- Soporte en la realización de cualquier informe o documentación ad-hoc solicitada al equipo de Finance Operations.- Cursando Grado de ADE, Economía o relacionados.- Conocimiento en Microsoft Office, especialmente de Excel.- Habilidades en comunicación escrita y verbal de español e inglés.- Perfil analítico con capacidad de organización y trabajo en equipo.
You will have the opportunity to work for a company that is going through significant change in becoming the world´s leading travel services provider. We are looking for people that are ready to ride the wave in this exciting journey.
As well as an attractive benefits package you will be able to work:
- Within an innovative, engaging and multicultural environment.- Have the opportunity to build strong and lasting business relationships and friendships from around the world.- Have the opportunity in developing your career locally or within one of our beautiful working locations across the globe.