Fdl-780 - Teleoperador/A De Teleassistència Bcn It

Detalles de la oferta

Key Talent Indicator somos la consultora tecnológica especializada en recursos humanos que ofrece soluciones innovadoras para la gestión del talento. Tenemos un enfoque basado en el uso de nuestro software con IA para que te puedas evaluar y analizar tus habilidades y aplicar a las ofertas que más encajan contigo. Somos eficientes, evaluamos el talento de manera objetiva, sin sesgos y cerramos el tiempo de contratación en tiempo record dando resultados óptimos. ¿Desitges contribuir al benestar d'altres persones? T'invitem a unir-te al nostre equip!
Funcions del rol:Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals.Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris.Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari.Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació.Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries.Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries.Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent.Què necessites?ESO/EGB.Valorable: CP en Gestió de trucades de teleassistència, CP Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials o domicilis, CFGM Tècnic/a en Emergències Sanitàries, CFGM Tècnic/a en Atenció a Persona en Situació de Dependència, CFGM Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria, CFGS Integració Social.Nivell català alt (ideal aportar títol nivell C1).Nivell Mitjà-Alt en Ofimàtica.Experiència de 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència.Proactivitat, agilitat, responsabilitat, treball en equip i empatia.Què t'oferim?Suplències de 40 hores setmanals per la campanya de nadal i per baixes IT.Horari: dies rotatius de dilluns a diumenge (setmana curta/setmana llarga) i horari fixe de 7:00-15:00h.Salari: 17.025 euros bruts anuals 14 pagues + plus festiu.Data incorporació: immediata.Localització: Barcelona (Magòria-La Campana).
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Recepcionista Rent A Car - Joaquín Sorolla

Descripción ¿Tienes experiencia en atención al cliente y te gustaría formar parte de una empresa en pleno crecimiento? Sigue leyendo, ¡nuestra oferta puede ...


Record Go - Valencia

Publicado 11 days ago

Atención Al Cliente, Sector Farmacéutico

¿Te gustaría trabajar para una empresa líder en el sector Farmacéutico? ¿Te gustaría seguir creciendo profesionalmente? Si es así, sigue leyendo. Trabajarás ...


Adecco (Spain) - Valencia

Publicado 11 days ago

B2B Customer Care Specialist (French Speaker)

Our client thrives on the belief that exceptional people create outstanding products. Since 2010, they have been equipping sales and marketing teams worldwid...


Blu Selection - Valencia

Publicado 11 days ago

Encajador/A Sector Alimentación Con Discapacidad

¿Tienes experiencia en manipulación de alimentos? ¿Y en el área de producción? ¿Posees certificado de discapacidad? Si has respondido que sí, ¡este puesto te...


Adecco (Spain) - Valencia

Publicado 11 days ago

Built at: 2024-12-24T22:45:37.244Z