.INTEGRADOR/A SOCIAL- Per a un CRAE ubicat a Sant Feliu de Guíxols, de Fundació Resilis.Funcions a desenvolupar:Conèixer el funcionament del servei.Desenvolupar tasques educatives complementàries i de suport als professionals de l'educació social.
Tasques educatives d'acompanyament i suport amb els i les joves ateses al centre.
Cobrir les necessitats bàsiques de la persona atesa (educació, alimentació, afectives, higiene, salut, psicològiques...) i atendre especialment les desateses en la seva desprotecció.Ajudar a portar a terme el projecte educatiu del servei.
Executar les pautes educatives bàsiques per orientar l'estada de la persona atesa.Observar de manera àmplia els aspectes emocionals, relacionals, de conducta, d'hàbits, etc per tal de tenir-ne coneixement i comprensió.Informar a personal educador i o cap de torn de qualsevol circumstància significativa que impliqui una millor intervenció, aconseguir una bona gestió de la informació, la millora de l'organització i de la gestió del centre.Acompanyar a les persones ateses del servei en activitats complementàries com poden ser les formativo-laborals, visites mèdiques, tràmits judicials, activitats de lleure, etc.Integrar i fer participar el o la jove en la comunitat i potenciar les relacions socials normalitzadores.Assumir la línia educativa del centre i contribuir a la seva revisió de forma constructiva.Assistir i participar de forma activa en la reunió d'equip.
Participar en les sessions d'anàlisi institucional i de supervisió.Garantir la bona pràctica educativa mitjançant l'avaluació continuada del procés educatiu per tal de millorar-lo, i prevenir tant l'estancament de situacions personals i socials poc afavoridores, com el sorgiment de noves dificultats que facin més difícil el progrés dels nois.Potenciar un clima de convivència i respecte entre l'equip de professionals.
Donar suport a la gestió del centre per tal d'optimitzar el temps i els recursos.Perfil competencial:Actuar amb coherència amb el projecte del servei i la missió de l'entitat.Respectar la dignitat de la infància i adolescència, la seva família i la de totes les persones del centre, independentment del seu origen i de la seva cultura.Ser una persona objectiva i saber mantenir la distància òptima, establint vincles afectius de manera positiva que afavoreixin el creixement personal dels i de les adolescents.Capacitat de treballar a nivell individual i grupal.Capacitat d'empatia per tal de comprendre millor a l'altre i capacitat de donar respostes immediates en situacions imprevistes.Gestionar les crisis i els conflictes.Ser una persona creativa i saber gestionar els recursos disponibles.Capacitat de treballar sota pressió.Formar-se de manera continuada.Altres requisits:Titulació en Integració Social (imprescindible).Valorable disposar de formació complementària específica en el camp de la protecció a la infància i a l'adolescència