Key Talent Indicator somos la consultora tecnológica especializada en recursos humanos que ofrece soluciones innovadoras para la gestión del talento. Busquem un/a Teleoperador/a per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona.
Missió:Atendre i gestionar les comunicacions del servei de Teleassistència, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries.
Funcions del rol:Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar.Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials.Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari.Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació.Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions.Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries.Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent.Què necessites?Formació Tècnic/a en Emergències Sanitàries o Tècnic/a en Atenció a les Persones en Situació de Dependència.Certificat de Professionalitat en Gestió de Trucades de Teleassistència.Valorable nivell català alt.Experiència mínima 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència.Coneixements bàsics d'informàtica i maneig d'aplicacions de gestió.Capacitat per a manejar situacions d'estrès i actuar amb rapidesa en casos d'emergència.Què t'oferim?Jornada laboral de 1750 hores/any.Lloc vacant estable.Torn: de dilluns a dijous (rotatius) setmana curta i setmana llarga amb caps de setmana alterns.Horari: de matins o de tarda: matí de 7 h a 15 h o Tardes de 15 h a 23 h.Salari: 17025,12 euros bruts anuals.Data incorporació: immediata.
#J-18808-Ljbffr