Export Area Manager (Europa Central I Europa De L'Est)

Detalles de la oferta

Empresa industrial, líder a Espanya en fabricació i comercialització d'equips elèctrics i electrònics per a ús domèstic i professional i en plena expansió internacional, requereix incorporar un/a Export Area Manager per la zona de Centre Europa i Europa de l'Est. La missió principal missió del lloc de treball és la d'aconseguir incrementar la presència de l'empresa en els diferents mercats en els quals aquesta opera.

En dependència de Direcció Comercial, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Planificar i desenvolupar les accions comercials per assolir els objectius de vendes acordats amb Direcció per la zona assignada.
- Prospecció, visita i desenvolupament de relacions comercials amb clients o potencials clients; especialment Distribuïdors i Grans Comptes.
- Participar en esdeveniments del sector en la zona assignada (fires, reunions, congressos,...).
- Captació de nous clients, mitjançant reunions planificades i accions comercials.
- Manteniment i ampliació de la xarxa de Distribuïdors a la zona assignada.
- Presentació d'ofertes de valor als clients amb la col·laboració dels altres departaments.

S'ofereix:
- Incorporació immediata en sòlida i prestigiosa empresa, líder nacional en el seu sector i en expansió internacional.
- Formació inicial i contínua en producte, sector i empresa i opcions de desenvolupament professional en empresa i sector en creixement.
- Opció a teletreball parcial (1 - 2 dies a la setmana, aprox.) una vegada realitzada la formació/adaptació inicial.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.

Es requereix:
- Persona capaç de planificar, programar i controlar les accions comercials orientades al desenvolupament de negoci en l'àmbit internacional.
- Clar perfil hunter (captador de negoci).
- Persona compromesa, orientada a resultats, amb capacitat per a treballar de forma autònoma després del període inicial de formació en l'empresa.
- Disponibilitat de viatjar un 50% en àmbit internacional (durant el període inicial de formació, els viatges seran menys freqüents).
- Residència a Osona, la Garrotxa o comarques limítrofes o disponibilitat de trasllat de residència en la zona.
- Carnet de conduir B .

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Administrativo/ A Contable

Proceso de selección continuo.FuncionesEmpresa ubicada en Sant Esteve de Sesrovires precisa incorporar Administrativo/a Contable de forma inmediata.FUNCIONES...


Grupo Crit - Barcelona

Publicado 13 days ago

Gestor/A Contratos De Mantenimiento It

¡Hola, queremos conocerte!Somos una empresa líder en el sector, donde llevamos 25 años integrando la innovación con la tecnología.Experiencia, especializació...


Sirt - Barcelona

Publicado 13 days ago

Administrativo/A Bancario Grabación Datos - S. Joan Despí (Bcn)

Desde ILUNION Job Solutions, Empresa Perteneciente Al Grupo ONCE, Estamos Buscando Para Trabajar En Uno De Nuestros Clientes Ubicados En Barcelona.Un/a Admin...


Ilunion - Barcelona

Publicado 13 days ago

Auxiliar Administrativa I594

En A3 Aprofitament Assesorament Ambiental, S.L. buscamos un Auxiliar Administrativa en Dpto. de Compras.Funciones:Soporte al dpto. de contabilidad.Recepción ...


A3 Aprofitament Assesorament Ambiental - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-15T16:37:06.244Z