Estem buscant un/a Especialista en Màrqueting Relacional en programes de fidelització B2C per unir-se a l'equip de Fail Fast, un estudi digital amb més de 80 professionals multidisciplinaris dedicats a transformar productes, serveis i marques a través del disseny i la comunicació. El/la candidat/a seleccionat/a tindrà un rol estratègic en la implementació de solucions avançades d'optimització digital i comunicació personalitzada, orientades a millorar l'experiència d'usuari i maximitzar els resultats de negoci. Formaràs part de l'equip de Fail Fast , un estudi digital amb més de 80 perfils multidisciplinaris que milloren diàriament productes, serveis i marques a través del disseny i la comunicació. Tindràs accés a un programa de creixement basat en sessions de Power-Up i mentoring, amb espais de co-creació i possibilitat de formar-te i certificar-te en múltiples especialitats. Tot això, en unes oficines ubicades a Barcelona a res i menys de la platja. Sol, art, diversió… Responsabilitats principals: Dissenyar i implementar estratègies de màrqueting relacional a través de correus electrònics, notificacions personalitzades i altres canals. Realitzar segmentació d'audiències per adaptar missatges a les necessitats i interessos dels clients. Analitzar mètriques i resultats de testing A/B per optimitzar la taxa de conversió i millorar l'eficàcia de les campanyes. Col·laborar amb equips multidisciplinaris (UX/UI, desenvolupament, màrqueting) per garantir la coherència i efectivitat de les solucions proposades. Dissenyar, planificar i implementar proves A/B i estratègies de personalització avançada basades en dades. Analitzar resultats per identificar oportunitats de millora i establir recomanacions accionables. Implementar i gestionar solucions analítiques d'Adobe (Analytics, Target, etc.) per a la recopilació i interpretació de dades clau. Presentar informes i recomanacions a stakeholders tècnics i no tècnics. Requisits: Experiència demostrada en optimització digital, personalització i màrqueting relacional. Coneixements avançats en solucions d'Adobe ( Analytics, Target, Experience Platform ) i altres eines com Google Analytics, Hotjar, Optimizely o similars. Domini de metodologies de proves A/B, segmentació d'audiències i comunicacions personalitzades. Capacitat per analitzar dades i traduir-les en accions concretes per assolir objectius de negoci. Coneixements bàsics o avançats de HTML, CSS i JavaScript per configurar i executar proves personalitzades. Experiència en integració d'eines d'analítica amb CRM o CDP (Customer Data Platforms). Domini del català (mínim nivell C1). Valorable: Certificacions en solucions d'Adobe (Analytics Architect Professional, Target Business Practitioner) o analítica digital (Google Analytics Certification). Certificacions en metodologies de treball àgil (Scrum, Kanban). Formació en màrqueting digital, Growth Hacking o gestió de dades. Coneixement d'eines de disseny com Figma. Què oferim? Un entorn de treball innovador i dinàmic amb projectes d'alt impacte. Programes de formació i certificació per a desenvolupar les teves habilitats. Espais de co-creació i col·laboració en un equip multidisciplinari. Oficines amb un ambient inspirador a Barcelona, a pocs minuts de la platja. Si tens passió per les dades, l'optimització i la comunicació personalitzada, i busques un entorn que valori el creixement professional i l'impacte real, esperem la teva candidatura