La Fundació de Recerca Sant Joan de Déu (FSJD) està interessada en incorporar un/a especialista de qualitat, processos i gestió documental per tal d'impulsar el sistema de qualitat de la Institució i donar suport transversal en el manteniment d'acreditacions i certificacions, la millora continua i la gestió documental. La persona seleccionada serà responsable de promoure la cultura de la qualitat i millora continua, la sistematització i anàlisi de processos i la gestió documental a través de la interlocució, formació, dinamització i suport del grup de referents dels departaments així com amb la resta d'agents implicats. Responsabilitats principals Acreditacions i certificacions Coordinar i gestionar el seguiment i actualització dels sistemes de qualitat. Gestionar les auditories internes i acompanyament a les auditories externes per a l'obtenció de certificacions i acreditacions relatives a la qualitat. Promoure i participar en el desenvolupament i implantació de noves acreditacions i certificacions que es puguin requerir. Processos i millora continua Assessorar, donar suport tècnic i participar en l'elaboració de Procediments de Treball Normalitzats (PNT) i altres documents de qualitat. Promoure i contribuir activament a l'anàlisi de processos, mapes i millora contínua dels processos estratègics i operatius i els seus indicadors. Gestió documental i arxiu Establir i gestionar polítiques per a la creació, l'administració, la consulta, l'accés, la conservació i preservació de documents i registres. Elaborar, mantenir i promoure el quadre de classificació i les taules d'accés i avaluació documental. Identificar les necessitats i participar en la implementació de les solucions necessàries en l'àmbit de la gestió documental i arxiu. Requisits Formació: Formació en normes i certificació de gestió de qualitat. Formació en Gestió documental i arxiu. Experiència: Experiència en l'implantació i/o seguiment de sistemes de gestió de la qualitat. Experiència en l'anàlisi, definició, mapeig i millora de processos. Experiència en implementació i/o administració de sistemes de gestió de documentació/continguts (és a dir, Alfresco, SharePoint, Documentum, etc.). Habilitats personals: Professional ben organitzat, proactiu, orientat a resultats, amb molta atenció als detalls i amb capacitat de prioritzar i treballar en terminis ajustats i alta autonomia. Excel·lents habilitats interpersonals i capacitat d'interactuar amb diferents nivells jeràrquics de l'organització. Valorable: Experiència en gestió de processos i eines de millora de la qualitat (Lean, Agile six-sigma, etc.). Experiència en el sector de la recerca (òptimament recerca en salut). Experiència amb la UNE-ISO 9001 i 166.002. Experiència amb la UNE-ISO 30301 i UNE-ISO 15489. Oferim Contracte indefinit. Data d'inici: imminent.
#J-18808-Ljbffr