Description:
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Tenim un repte per a aquelles persones que:
Siguin apassionades a treballar en equip Tinguin passió per l'art i la seva divulgació Orientades al servei i al client Gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació Promoguin un bon ambient de treball Vols sumar-te al nostre equip? Et convidem que continuïs llegint aquesta oferta!
Seleccionem venedor/ora d'entrades per a reconegut i prestigiós centre cultural situat a la ciutat de Valencia, amb el propòsit de promocionar i vendre activitats de divulgació i informació sociocultural als visitants.
Quines seran les teves funcions principals? Atendre les diferents recepcions i controlar l'accés de l'equipament. Informar de les exposicions i activitats del centre de manera presencial i telefònica. Atendre, informar i ajudar a persones amb necessitats especials. Realitzar la venda d'entrades a taquilles, organitzar el punt de venda d'entrades i la gestió de cues en el centre. Quadrar i fer la liquidació de la caixa diàriament del total d'accions comercials que s'hagin produït als punts de venda del centre. Administrar les reserves i fer el seguiment d'inscripcions a les diferents activitats del centre. Atendre les queixes i els suggeriments dels visitants. Dur a terme la gestió, reposició i control de l'estoc de material divulgatiu del centre (fulletons, cartel-les, dossiers). Rebre i comunicar les incidències derivades del funcionament del centre. Coordinar l'atenció als grups a l'arribada al centre en coordinació amb la resta de l'equip. Preparar diàriament els materials pels grups organitzats del centre. Tenir cura de l'endreça dels espais d'accés públic. Gestionar els inventaris de les publicacions i altres productes de venda al públic lliurats en els taulells i l'aplicatiu IRIS: canal municipal per vehicular els suggeriments i queixes dels usuaris. Dur a terme el control de les consultes rebudes diferenciades per tipologia, informe estadístic mensual, anual i comparatives. Gestionar l'agenda del centre, en coordinació amb els equips de producció del centre. T'oferim:
Oportunitat d'incorporar-te a una empresa sòlida i amb projecció dins del sector cultural. Contracte: Indefinit. Jornada laboral i horari: 10 hores / setmana en horari de caps de setmana i festius. Salari brut anual: 15.573,62€ bruts/anuals a raó de jornada completa (37,5 h/setmanals) segons Conveni Oci Estatal. S'ha de fer la part proporcional a les hores treballades. Salari brut mensual: 346,08€ bruts, a raó de 10 h/setmanals. Formació inicial a càrrec de l'empresa. Incorporació: immediata. Requirements:
Ser una persona dinàmica, amb destacada orientació al servei i empatia, resolutiva i amb dots comunicatius. Formació: Grau/Llicenciatura en Història de l'Art, Belles Arts, Història, Turisme, Humanitats o similar. Idiomes: Castellà i Català nadiu o bilingüe. Anglès avançat. Es valoraran altres idiomes. Serà valorat molt positivament experiència en lloc similar. Disponibilitat per a treballar caps de setmana, tant matí com tarda. Informàtica: coneixements del paquet de Microsoft Office. El més important: energia, entusiasme i alegria.
#J-18808-Ljbffr