Enginyer/a en telecomunicacions/Gestor de projectes ticketing amb DISCAPACITAT. Requisits: -Certificat de discapacitat mínim del 33 %, Grau en Enginyeria Informàtica o Grau en Enginyeria de Telecomunicacions o formació i experiència en posició similar, nívell alt d'anglès i català i castellà C2. -Experiència de 3 a 5 anys en venda d'entrades, gestió de stock de venda i ecommerce, gestió de dades i/o anàlisi de dades. -Coneixements i habilitats imprescindibles: Gestió d'Stock de Venda - AVET. Gestió de Categoria de Producte i Pricing - Microsoft Dynamics. Anàlisi de Dades i Reporting - Microsoft Power BI i Snowflake. Gestió de projectes, planificació, documentació, comunicació - Altassian Jira, Altassian Confluence. ERP Financer - Oracle / Peoplesoft. Ecommecre - Salesforce, Figma. - Es valorarà coneixement en SQL i experiència en integracions de sistemes mitjançant API. Salari 3.425€ per 14 pagues. Contracte indefinit. Jornada complerta flexible.
- Coordinar els projectes i stock d'entrades al sistema de tiquets i altres aplicacions o solucions al voltant de la venda d'entrades, inclosa la configuració inicial i la gestió diària a través de la tecnologia AVET i una solució pròpia desplegada amb tecnologia Microsoft Dynamics. -Preparar informes d'inventari i stock de tiquets a la venda, a través de l'eina de reporting Microsoft Power BI, segons ho requereixin l'estratègia comercial i la logística de l'stock, i establir contacte amb el responsable d'informes/business intelligent per garantir que s'informin dades precises internament i externament. -Proporcionar una solució per a la configuració i gestió de categories de preus al Sistema de Ticketing, així com domini de solucions relacionades amb Dynamic Pricing, Yield Management i Mòdul Gestor de Promocions i Descomptes amb l'objectiu d'augmentar els ingressos partit a partit. -Dotar d'un motor de configuració i gestió dels mitjans de pagaments i gestió de les regles de frau a través de l'eina oficial del club de pagaments i antifrau. -Realitzar punts de control de qualitat dels projectes lliurats mitjançant eines com Microsoft Project, Altas Altassian Jira per complir els Service Level Agreement (SLA). Així com la redacció i control documental dels projectes mitjançant Altassian Confluence i Miró. -Donar suport i dotar d'una solució efectiva per a la configuració dels plànols o mapes de seients de l'estadi al sistema de venda d'entrades amb una forta orientació a la venda. -Donar suport, i si cal, visites d'inspecció de seients als nostres estadis per validar/actualitzar els plànols de seients digitals del sistema de venda d'entrades. -Dotar de solucions i donar suport a les operacions generals de venda d'entrades per a qualsevol mena d'esdeveniment al nou estadi o als recintes gestionats pel departament de Negoci d'Instal-lacions.
- Experiència 36 mesos. Experiència de 3 a 5 anys en venda d'entrades, gestió de stock de venda i ecommerce, gestió de dades i/o anàlisi de dades.
- LLICENCIATURA O ENGINYERIA
- llicenciatura o enginyeria - telecomunicació
- espanyol (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)
- anglès (parlat superior, escrit superior)
- català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)
- Competències / coneixements: -Coneixements i habilitats imprescindibles: Gestió d'Stock de Venda - AVET. Gestió de Categoria de Producte i Pricing - Microsoft Dynamics. Anàlisi de Dades i Reporting - Microsoft Power BI i Snowflake. Gestió de projectes, planificació, documentació, comunicació - Altassian Jira, Altassian Confluence. ERP Financer - Oracle / Peoplesoft. Ecommecre - Salesforce, Figma. - Es valorarà coneixements en SQL i experiència en integracions de sistemes mitjançant API.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 3425
- Altres beneficis: Horari: 9-18h flexible segons conveni