Descripción de la empresaBEUMER Group es una empresa líder de fabricación internacional en intralogística en los campos de tecnología de transporte, carga, paletización, embalaje, clasificación y distribución.BEUMER Group ofrece soluciones como sistemas de clasificación automatizados totalmente integrados o sistemas de manejo de equipaje y materiales.Tenemos un gran interés en encontrar a los mejores empleados para nuestra empresa y en que se comprometan con nosotros a largo plazo.
Naturalmente, son nuestros empleados quienes inspiran a nuestros clientes y socios.
En BEUMER Group Technology Iberia, puede llevar su carrera a nuevas alturas en un entorno global desafiante y emocionante.Descripción del empleoKey Role:- Identify customers and key players in the market and create customer intimacy especially with the related market, main contractors, consultants and business partners.- Assess and qualify sales enquiries, lead opportunities and register in C4C.- Prepare SAF meetings.Tasks Responsibilities:- Identify project opportunities and stakeholders.- Develop sales strategies and align between CoC and region.- Achieve market intelligence and report on competitor activities and products.Experience: Sales experience within the Material Handling industry supplying automated solutions.
Project implementation of Material Handling technologies (minimum 2 years' experience).Additional qualification: Ms Office – SAP – AutoCAD - NavisFunctional skills:- Professional / business experience- Spanish and English spoken and written.Soft skills:- Positive attitude and outlook- Quick and effective decision making- Problem solving and conflict management.- Effective communication skills- Self-motivation and motivation of othersRequisitos:Engineering or commercial background #J-18808-Ljbffr