Descripción de la empresa
BEUMER Group es una empresa líder de fabricación internacional en intralogística en los campos de tecnología de transporte, carga, paletización, embalaje, clasificación y distribución.
BEUMER Group ofrece soluciones como sistemas de clasificación automatizados totalmente integrados o sistemas de manejo de equipaje y materiales.
Tenemos un gran interés en encontrar a los mejores empleados para nuestra empresa y en que se comprometan con nosotros a largo plazo. Naturalmente, son nuestros empleados quienes inspiran a nuestros clientes y socios. En BEUMER Group Technology Iberia, puede llevar su carrera a nuevas alturas en un entorno global desafiante y emocionante.
Descripción del empleo Key Role:
- Identify customers and key players in the market and create customer intimacy especially with the related market, main contractors, consultants and business partners.
- Assess and qualify sales enquiries, lead & opportunities and register in C4C.
- Prepare SAF meetings.
Tasks & Responsibilities:
- Identify project opportunities and stakeholders.
- Develop sales strategies and align between CoC and region.
- Achieve market intelligence and report on competitor activities and products.
Experience: Sales experience within the Material Handling industry supplying automated solutions. Project implementation of Material Handling technologies (minimum 2 years' experience).
Additional qualification: Ms Office – SAP – AutoCAD - Navis
Functional skills:
- Professional / business experience
- Spanish and English spoken and written.
Soft skills:
- Positive attitude and outlook
- Quick and effective decision making
- Problem solving and conflict management.
- Effective communication skills
- Self-motivation and motivation of others
Requisitos:
Engineering or commercial background
#J-18808-Ljbffr