A Suara creiem que una gestió empresarial ètica, sostenible i transparent és la manera de generar impactes positius en el nostre entorn i pel benefici comú.
T'apassiona treballar en projectes que promoguin l'equitat i la inclusió?
Aquesta oportunitat és per a TU!
Funcions del rol: Afavorir les condicions que garanteixin l'acollida de l'adolescent en un ambient d'afecte, comprensió i seguretat emocional i material.
Cobrir les necessitats bàsiques de l'adolescent (educació, d'alimentació, afectives, d'higiene, de salut, psicològiques ...) i atendre especialment les desateses en la seva desprotecció.
Observar de manera àmplia l'adolescent en els aspectes emocionals, relacionals, de conducta, d'hàbits, etc.
per tal de conèixe'l i comprendre'l i, com a referent, elaborar posteriorment el seu Pla de treball individual i els documents necessaris per a fer seguiment del cas.
Col·laborar activament en el desenvolupament de les activitats formatives i de tallers prelaborals.
Crear en el centre un ambient el màxim de normalitzador fent present aspectes de la cultura, de l'actualitat social i dels costums usuals de la vida familiar.
Conèixer, fer el seguiment i coordinar-se amb la xarxa de recursos educatius, socials, culturals, de salut i de lleure especialment del territori on hi ha el centre Què necessites?
Grau en educació social finalitzat.
Indispensable idioma àrab.
Valorable experiència en atenció a adolescents estrangers.
Proactivitat, habilitats comunicatives i de treball en equip.
Què t'oferim?
Jornada: 38h/setm Horari: De dilluns a diumenge de 23 a 8h, en setmanes alternes Salari: 26.007,66€ b/a Data incorporació: 18/11/2024 Durada: vacant de continuitat De què gaudiràs?
Programa BENESTARUM: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.)
Pla de Retribució Flexible Suara Club de Benefits: descomptes corporatius Formació contínua Plans de Carrera i promoció interna Ambient de treball col·laboratiu?? Cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable.