Les pròpies de la persona tècnica encarregada de gestionar i coordinar el PROGRAMA ACOMPANYAMENT A L'ESCOLARITAT:
Derivades de l'atenció directa amb joves i les seves famílies: Planificació, avaluació i seguiment de les activitats que es realitzen de manera grupal amb els joves de cada projecte. Execució de les intervencions tant individuals com grupals prèviament planificades i pactades als plans de treball amb cada jove i les seves famílies. Dinamització de les assemblees amb els joves del projecte, concreció de propostes, seguiment i avaluació de les mateixes. Seguiment, avaluació i execució de les tutories amb els joves i les seves famílies. Derivades de l'atenció directa amb joves i les seves famílies: Realització d'accions per la incorporació de nou voluntariat al projecte així com també de pràcticums si s'escau. Acollida voluntariat i transmissió objectius del projecte. Dinamització de les reunions de coordinació amb l'equip del propi projecte. Suport, seguiment i avaluació de l'equip de voluntariat i dels pràcticums. Derivades de la coordinació amb els agents externs del territori: Coordinació amb els agents externs implicats en el seguiment de cada cas. Realització i seguiment del Pla de Treball de la família, conjuntament amb els agents externs implicats. Participació a les taules municipals (o de barri) dels P.E.E, taules comunitàries, preventives, etc. Realització d'accions conjuntes amb altres agents de la comunitat per la millora del benestar de les famílies que atenem des del projecte. Derivades de la gestió de la informació i millora continua: Revisió i utilització de les eines de registre de la informació del procediment del projecte. Participació en les reunions i accions de revisió, planificació, seguiment i avaluació del projecte i en cas de ser convenient, també del programa. Realització de la memòria final del projecte.
#J-18808-Ljbffr