.Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d'entendre l'esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.Quina és la nostra essència?
Tenim un estil propi...quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.Som una escola de vida que forma persones a través de l'esport.Treballem per la igualtat de gènere en l'esport potenciant els equips femenins.Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.Treballem amb els millors professionals i experts del món de l'esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social ; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.Què busquem?
Centrat en garantir tot el cicle de contingut a la plataforma e Commerce de BLM en base a l'estoc i disponibilitat del producte del canal, l'E-Merchandiser també haurà d'analitzar i detectar oportunitats per millorar les ventes, d'acord amb la Guia d'Estil Visual de BLM i del FC Barcelona, amb la finalitat d' incrementar la visibilitat del producte a la plataforma e Commerce i assolir els objectius globals de vendes, maximitzant les oportunitats de negoci, i contribuint al posicionament de l'e Commerce de BLM i de la marca Barça.Funcions: Crear els continguts de producte a la plataforma d'e-commerce (Maestro), així com gestionar la seva publicació i ordenació del producte als sites internacionals (si s'escau), per tal d'incrementar la seva visibilitat i assegurar la venta en el moment del llançament de cada producte/col·lecció.Gestionar l' ordre del producte als Grids a través del CMS de la plataforma, en funció dels criteris establerts de ventes i campanyes, per a la millora del Rati de Conversió.Gestionar el contingut de la HOME, tant a nivell de banners visuals com de productes, per tal de què sigui el més atractiva possible i millorar els ratis de la HOME.Gestió i creació de recursos de venda com les etiquetes, completa el look i recomanats.Gestionar el buscador de la plataforma, per idioma, amb l'objectiu de tenir correctament identificades les paraules/sinònims i que el client tingui una experiència de venta òptima.Realització diària de l'informe de ventes, a través de la plataforma d'e Commerce, per tal què tot el Departament tingui la informació i es puguin prendre decisions