Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Camarero/A

Seleccionamos un/a camarero/a de sala para nuestro restaurante ubicado en el centro de Logroño; se trata de un restaurante de alta cocina. La persona selecc...


Bokoto Ii S.L - La Rioja

Publicado 14 days ago

Director/A Delegación Sector Servicios La Rioja (L-603)

Somos Abanti Empleo, una consultoría de selección y trabajo temporal con cobertura en todo el territorio nacional. Con experiencia en las áreas de selección,...


Abanti Sifu - La Rioja

Publicado 14 days ago

Director/A Delegación Sector Servicios La Rioja

Somos Abanti Empleo, una consultoría de selección y trabajo temporal con cobertura en todo el territorio nacional. Con experiencia en las áreas de selección,...


Abanti Sifu - La Rioja

Publicado 13 days ago

Recepcionista

Grupo Jalil, líder en el sector automotriz, está en búsqueda de una recepcionista para su equipo. Si tienes una sólida trayectoria en el servicio al cliente,...


Grupo Jalil - La Rioja

Publicado 13 days ago

Dwk560 Customer Experience Analyst

Detalles de la oferta

Job Summary:Monitoring and analyzing the performance metrics of our contact center to ensure the highest service levels. The ideal candidate will excel in data analysis, possess advanced Excel skills, and have a strong ability to identify root causes of issues and recommend actionable improvements. The position involves supporting daily operations, managing escalations, and ensuring that customer service standards are consistently met across all channels.Job Duties and Responsibilities:Monitor and analyze contact center performance metrics to ensure optimal service levels.Follow up on escalations and support day-to-day operations.Utilize advanced Excel skills to analyze data, identify trends, and pinpoint root causes of issues.Recommend and implement improvements to enhance customer service and operational efficiency.Collaborate with teams across departments to ensure seamless communication and effective problem-solving.Focus on reducing costs while improving agent performance and customer satisfaction.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-16T23:07:27.499Z