Referència: CE217/23 Funcions: Gestió de l'oferta pública de selecció de l'Hospital Clínic, mitjançant les eines pròpies de l'Hospital i les de gestió de l'Administració.
Donar compliment a la normativa vigent en relació a la oferta de treball, i vetllar per la correcta aplicació la mateixa.
Dissenyar, desenvolupar i fer el seguiment dels projectes relacionats amb definició i l'avaluació de competències, definició de llocs de treball i avaluació de l'acompliment.
Requisits: Llicenciatura en Dret/Ciències del Treball i/o Grau en Dret/Relacions Laborals Experiència mínima de dos anys en la gestió de procediments i resolució de convocatòries públiques.
Experiència en disseny i desenvolupament de processos de selecció del sector públic.
Experiència en disseny de metodologies de selecció i d'instruments d'avaluació de competències i coneixements.
Experiència en la gestió administrativa de les ofertes públiques.
Experiència en processos de selecció massius.
Formació/Coneixements en matèria de selecció a l'entorn públic.
Formació/Coneixement en el procediment administratiu públic.
Formació/Coneixements en la utilització del Portal de l'Empleat de l'Administració Pública (ATRI).
Formació/Coneixents en metodologies de selecció i avaluació de competències i coneixements.
Formació/Coneixements de tècniques de selecció relacionades amb processos massius.
Formació/Coneixements en competències digitals i Administració electrònica.
Formació en Prevenció de Riscos Laborals (PRL) Formació en Llei Orgànica de Protecció de Dades (LOPD) Es valoraran les competències associades a: Orientació al client, flexibilitat i aprenentatge continu.
Treball en equip, planificació i organització i orientació a resultats.
Capacitat analítica i d'organització en un àmbit de treball amb resposta immediata.
Habilitat per a les relacions personals i la comunicació verbal i escrita.
Rigor en el maneig de les dades.
Preocupació per l'ordre i la qualitat.
#J-18808-Ljbffr