Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

S-383 Quality Technician (Packaging)

.QUALITY TECHNICIAN (PACKAGING)We are looking for a Quality Technician reporting to the Quality Control Manager. This is a unique role with a genuine opportu...


Importante Grupo - Barcelona

Publicado 18 days ago

Am987 - Auxiliar Administrativo/A Calidad

PROMAN ETT seleccionamos perfil de ADMINISTRATIVO / A CALIDAD (Media Jornada) para empresa del sector automoción ubicada en Viladecans.Funciones: Dar apoyo a...


Proman Spain - Barcelona

Publicado 18 days ago

Analista Control De Calidad Senior

Des de la división de Hi Talent del Grupo Crit, estamos seleccionando un/a Analista Control de Calidad Senior para uno de nuestros clientes ubicado en el Val...


Grupo Crit - Barcelona

Publicado 18 days ago

Operario/A De Limpieza - Hdm-850

Tot Net Servicios De Limpieza Grupo NettoOfrecemos:Contrato suplencia IT.Jornada laboral de 20 horas semanales:De lunes a viernes de 18:00 a 22:00 horas.Sala...


Tot Net Servicios De Limpieza Grupo Netto - Barcelona

Publicado 18 days ago

Do563 Responsable De Calidad Y Observabilidad

Detalles de la oferta

El nostre client és un innovador en solucions tecnològiques, especialitzat en transformació digital. El seu enfocament abasta des del disseny i desenvolupament de xarxes de comunicació fins a la implementació de solucions col·laboratives i serveis gestionats.

Amb un fort èmfasi en seguretat, automatització, 5G, IoT i anàlisi, el seu objectiu és potenciar la competitivitat empresarial a través de la innovació i l'actualització tecnològica contínua.

El nostre client està buscant un responsable de Qualitat i un responsable d'Observabilitat (Monitorització) per incorporar-se al seu equip a Barcelona.
FUNCIONSRealitzar el seguiment operatiu mensual dels indicadors clau del Centre de Control (per exemple: temps de resposta davant d'incidències crítiques, modificacions en el monitoratge en base a canvis a la infraestructura, qualitat en la participació en Sales Tècniques o Comitès de Crisi, etc. per detectar punts de millora compartits.)Garantir en forma i termini la implantació de les millores detectades en base al seguiment operatiu o la pròpia evolució del servei de CPD i / o del Centre de Control.Garantir que les persones assignades als processos gestionats pel Centre de Control donen resposta en forma i termini.Analitzar dades de monitoratge per identificar patrons, tendències i possibles problemes de rendiment o disponibilitat.Col·laborar amb les diferents parts del servei per resoldre problemes de manera eficient.Documentar les configuracions d'observabilitat i monitoritzacions, processos i millors pràctiques, liderant iniciatives de millora contínua.Garantir que les solucions d'observabilitat compleixin amb els estàndards de seguretat.Definir i mantenir alertes proactives que notifiquin als equips de gestió sobre possibles problemes abans que afectin els usuaris finals.Utilitzar eines ofimàtiques a nivell professional: Word, Excel, Outlook, Access, PowerPoint.Realitzar el seguiment de la gestió del Servei.Analitzar dades per avaluar el rendiment del Servei.Col·laborar internament i externament per garantir la integració de pràctiques de qualitat en totes les funcions de l'organització.Certificació ITIL Foundation.Auditor ISO 9001.Auditor ISO 20000.Orientació tècnica i client.Capacitat de treball i de gestió en equip.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Built at: 2024-11-20T18:15:23.922Z