El nostre client és un innovador en solucions tecnològiques, especialitzat en transformació digital. El seu enfocament abasta des del disseny i desenvolupament de xarxes de comunicació fins a la implementació de solucions col·laboratives i serveis gestionats.
Amb un fort èmfasi en seguretat, automatització, 5G, IoT i anàlisi, el seu objectiu és potenciar la competitivitat empresarial a través de la innovació i l'actualització tecnològica contínua.
El nostre client està buscant un responsable de Qualitat i un responsable d'Observabilitat (Monitorització) per incorporar-se al seu equip a Barcelona.
FUNCIONSRealitzar el seguiment operatiu mensual dels indicadors clau del Centre de Control (per exemple: temps de resposta davant d'incidències crítiques, modificacions en el monitoratge en base a canvis a la infraestructura, qualitat en la participació en Sales Tècniques o Comitès de Crisi, etc. per detectar punts de millora compartits.)Garantir en forma i termini la implantació de les millores detectades en base al seguiment operatiu o la pròpia evolució del servei de CPD i / o del Centre de Control.Garantir que les persones assignades als processos gestionats pel Centre de Control donen resposta en forma i termini.Analitzar dades de monitoratge per identificar patrons, tendències i possibles problemes de rendiment o disponibilitat.Col·laborar amb les diferents parts del servei per resoldre problemes de manera eficient.Documentar les configuracions d'observabilitat i monitoritzacions, processos i millors pràctiques, liderant iniciatives de millora contínua.Garantir que les solucions d'observabilitat compleixin amb els estàndards de seguretat.Definir i mantenir alertes proactives que notifiquin als equips de gestió sobre possibles problemes abans que afectin els usuaris finals.Utilitzar eines ofimàtiques a nivell professional: Word, Excel, Outlook, Access, PowerPoint.Realitzar el seguiment de la gestió del Servei.Analitzar dades per avaluar el rendiment del Servei.Col·laborar internament i externament per garantir la integració de pràctiques de qualitat en totes les funcions de l'organització.Certificació ITIL Foundation.Auditor ISO 9001.Auditor ISO 20000.Orientació tècnica i client.Capacitat de treball i de gestió en equip.
#J-18808-Ljbffr