Empresa experta en la gestió de residus per tot tipus d'empreses i sectors. La nostra activitat inclou tots els processos necessaris per aquesta tasca: emmagatzematge, recollida, transport, separació, valorització, reciclatge. La recuperació integral de residus contribueix activament en la protecció del medi ambient.
Les funcions serien les següents:
Assegurar el correcte funcionament de les instal·lacions, vehicle i equips.Solucionar les averies que sorgeixin en la operativa de manera immediata per disposar de la maquinaria-equip en el menor temps possible.Portar a terme el pla de manteniment amb l'objectiu de millorar el model preventiu i establir metodologies operatives.Dirigir i coordinar l'equip d'operaris intern i extern de manteniment, assignant la càrrega de treball i supervisant les tasques realitzades.Supervisar l'inventari dels equips i fer comandes quan sigui necessari.Garantir la disponibilitat de les eines i subministres necessaris per les tasques de manteniment i mantenir un control de l'inventari.Entrada de dades a ERP, realització d'ordres de treball, i gestió del manteniment dins del ERP.- Experiència mínima de 2 anys. Persona organitzada, dinàmica, puntual, amb capacitat de treball en equip, resolutiva i optimista. Capaç de coordinar un equip petit de persones, liderar-les i reportar incidències al departament de RRHH. Experiència demostrable.
- Imprescindible bon nivell d'ofimàtica.
- Valorable experiència prèvia en un lloc similar i formació en prevenció d'incendis, prevenció de riscos laborals i primers auxilis. Valorable experiència en el sector.
- Títol FP de Grau Superior en mecatrònica, electricitat o electromecànica.
- Idiomes: Espanyol (parlat C1, escrit C1) i Català (parlat C1, escrit C1).
- Competències / coneixements: Imprescindible alt nivell d'ofimàtica.
- Disponibilitat de vehicle: automòbil.
- Permisos de conduir: B+E.
- Contracte laboral indefinit.
- Jornada completa.
#J-18808-Ljbffr