El CREAF precisa incorporar un dissenyador gràfic o una dissenyadora gràfica per al Observatori del Patrimoni Natural i la Conservació, amb ref.
i finançat pel Departament de Territori i Sostenibilitat.
Aquesta plaça és per una persona apassionada per la transformació digital, la creativitat visual i el disseny que vulgui assumir el rol de Digital Experience Officer.
Aquest lloc de treball representa un impuls en el disseny i la comunicació digital i implica una combinació d'aspectes tècnics i creatius.
S'ofereix un contracte a jornada completa (37,5 h/setmanals), amb previsió d'incorporació immediata i amb durada fins amb possibilitat d'extensió si el pressupost ho permet.
El salari ofert és €/bruts anuals.
TASQUES A REALITZARProjectes webs, digitalització i Experiència d'Usuari (UX).
Liderar l'expansió i la millora de la web en un futur, garantint estàndards de disseny i usabilitat.
Liderar projectes web nacionals o internacionals, interns i externs, des de l'etapa de disseny fins a la implementació, en col·laboració amb equips de desenvolupament web i d'altres especialistes tècnics.
Col·laborar en la gestió del manteniment de l'ecosistema web i assegurar-ne l'eficiència i la seguretat.
Explorar noves oportunitats de comunicació mitjançant altres plataformes digitals emergents.Disseny i Creativitat.
Liderar la renovació de la identitat de marca general del CREAF i garantir que la identitat gràfica del CREAF es mantingui coherent en tots els materials i plataformes digitals, cosa que inclou l'ús correcte de logotips, colors, tipografies i altres elements visuals.
Desenvolupar i mantenir directrius de disseny i estil que reflecteixin la identitat de marca del centre.
Creació d'imatges corporatives paral·leles de serveis o iniciatives del CREAF que encapsulin la identitat de marca del CREAF, assegurant coherència visual a tots els materials.
Suggerir i proposar materials gràfics per les xarxes socials i col·laborar en la seva creació.
Realitzar la maquetació de documents i materials institucionals, de projectes i de departaments clau del CREAF.
Fomentar la innovació en el disseny i la conceptualització de materials per millorar la comunicació visual del CREAF en tots els aspectes.REQUISITS NECESSARISFormació en Disseny Gràfic, UX o camps relacionats.Experiència prèvia en lideratge de projectes digitals i disseny gràfic creatiu.Experiència en projectes de l'àmbit de la biodiversitat.Coneixement tècnic en desenvolupament web, SEO i eines digitals.Habilitat per generar i dissenyar materials gràfics innovadors i d'alta qualitat.Coneixement profund d'estratègies de comunicació i marca.Fortes habilitats de coordinació i gestió de projectes.Capacitat per col·laborar i donar suport en un entorn multidisciplinari amb múltiples equips interns.Experiència avançada en l'ús de Drupal i Wordpress.CONDICIONS VALORABLESExperiència en l'àmbit periodístic.Experiència en disseny d'infografies.Coneixements de programació en html.Experiència en edició de vídeos.Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓAdmissió de candidatures.
Els/les candidats/tes hauran d'inscriure's a l'oferta de treball, amb un currículum i una carta de motivació (màxim 500 paraules) fins el 19 de desembre de .
No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la mateixa borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.Preselecció.
Determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.Selecció.
Valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.Decisió final.
En cas de trobar-se la persona adequada, se li comunicarà formalment la seva elecció a través de correu electrònic.
#J-18808-Ljbffr