Ateses les necessitats de l'organització, aquest procés es configura per seleccionar un perfil que s'encarregui de conjugar la vessant tècnica dels tractaments i l'espontaneïtat del tracte que han de rebre les persones usuàries amb un suport adequat al personal treballador mantenint alhora l'estructura dinàmica del Centre.
Les funcions generals bàsiques són les següents:
Planificació, direcció i supervisió de tots els serveis i activitats del servei de Residència, Centre de Dia i menjador social.
Execució i compliment dels acords dels òrgans de govern.
Direcció de tot el personal dels centres, amb proposta, seguiment i avaluació de la seva organització.
Proposta d'elaboració de plans, programes i instruments d'ordenació relatius al personal dels diversos serveis, així com planificació de la formació del personal.
Elaboració de la proposta de pressupost, tant en la vessant d'ingressos com en la de despeses, així com gestió i supervisió de la seva execució d'acord amb les directrius indicades pels òrgans de govern.
Impuls, proposta, tramitació i seguiment dels convenis i de la contractació pública de les obres, serveis i/o subministraments que afectin al centre.
Elaboració i seguiment de l'inventari del patrimoni de béns i drets.
Impuls i tramitació dels expedients de sol·licitud d'incapacitacions així com els de tutela i curatela.
Impuls i supervisió del compliment dels reglaments, plans, programes i protocols necessaris per garantir la correcta prestació dels serveis d'acord als requeriments legals d'aplicació.
Detecció de necessitats i proposta de millores de l'equipament (immoble i instal·lacions) així com seguiment dels plans de manteniment d'acord a les directrius tècniques marcades.
Control i garantia dels drets de les persones usuàries dels serveis del centre.
Elaboració de la Memòria anual dels serveis.
Avaluació anual del grau de qualitat dels serveis així com del grau de satisfacció de les persones residents.
Assistència a les reunions dels òrgans de govern, quan sigui requerida.
Resolució de problemes i conflictes que requereixin presa de decisió àgil i ràpida.
Trasllat d'informació als òrgans de govern de qualsevol fet que alteri de manera continuada el normal funcionament del servei.
Control del compliment de la normativa i les directrius fixades en matèria d'administració electrònica, transparència i bon govern.
Adopció de mesures d'índole tècnica i organitzativa establertes pels òrgans de govern en el tractament de dades de caràcter personal, amb el degut manteniment del deure de secret i confidencialitat en relació a les dades de caràcter personal a què es tingui accés.
Control de la seguretat i la salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
Altres funcions que, per motius de servei, se li encomanin puntualment o se li deleguin per part dels òrgans de govern.
Per donar resposta a les funcions, es demana un perfil que disposi de les competències, destreses i habilitats següents:
Direcció de persones
Planificació i organització
Flexibilitat i gestió del canvi
Orientació estratègica
Compromís amb l'organització
#J-18808-Ljbffr