MGC Mútua, constituïda l'any 1982 i amb seu a Barcelona, és una entitat asseguradora especialitzada en el ram d'assistència sanitària que ofereix un ampli ventall d'assegurances personals. Amb una trajectòria de més de 25 anys, la Mútua s'ha distingit per una sèrie de valors totalment diferenciats de les companyies mercantils, destinant els beneficis obtinguts a l'ampliació i la millora de les cobertures i serveis, i assumint com a objectiu principal garantir les millors condicions als seus associats amb la millor relació quota-cobertura. Col-lectius com col-legis professionals, associacions i empreses han establert acords de col-laboració amb la Mútua al llarg d'aquests anys amb la finalitat de proporcionar als seus membres les millors cobertures.
Tareas
La persona seleccionada, es farà càrrec d'un equip de dos assessors/es comercials i tindrà com a principals funcions:
- Coordinar i desenvolupar l'estratègia del pla comercial de la companyia a la zona geogràfica de l'oficina.
- Liderar l'equip comercial per aconseguir els objectius de vendes marcats: planificació, assignació de clients a cadascun d'ells, valoració de resultats i seguiment.
- Reclutar, formar i desenvolupar la xarxa comercial.
- Recerca de noves oportunitats de negoci a través de la venda directa a pimes i autònoms, i mitjançant també la captació de convenis de col-laboració amb col-lectius professionals, gremis, associacions, etc.
- Portar a terme les accions de seguiment necessàries per assegurar la màxima efectivitat en la consecució d'objectius comercials.
**Requisitos**:
- Valorable titulació universitària superior o mitja. Habilitat de persuasió. Flexibilitat i tolerància a la pressió. Orientació al client intern / extern. Facilitat en l'obtenció i anàlisi d'informació. Iniciativa. Habilitats socials. Disposició de vehicle.
Beneficios
- Incorporació a una companyia sòlida en el seu sector. Contracte indefinit. Salari fix, més comissions i cartera. Beneficis socials. Incentius per consecució d'objectius. Formació continuada.