Jornada Completa Director/a : Habitatges Concili I – II Direcció per treballar ens uns Habitatges amb Serveis per Gent Gran.
Funciones i responsabilitats: Exercir la direcció tècnica de l'equipament i el comandament i la supervisió tècnica de la resta de personal adscrit al servei.
Establir el primer contacte amb la persona per a identificar les expectatives i ajustar-les a la realitat del recurs.
Elaborar un expedient personal de cada persona.
Realitzar el procediment per la instal·lació del servei de teleassistència municipal.
Informar, orientar i assessorar a les persones grans respecte els recursos socials i generals del territori.
Coordinar i derivar a altres serveis de la comunitat (serveis socials, serveis de salut, etc.).
Atendre les demandes de les persones i llurs familiars, en l'horari establert.
Coordinar l'acompanyament de les usuaris/àries a consultes externes o a l'hospital i fer el seguiment.
Intervenir en situacions de crisi (dol, conflictes veïnals), en coordinació amb la resta de l'equip.
Atendre i donar resposta escrita a les queixes i reclamacions de les persones usuàries i/o llurs famílies.
Conduir i dinamitzar les reunions de veïns i les comissions de dinamització.
Planificar i supervisar les actuacions dutes a terme pels professionals de l'equipament.
Representar a l'Equipament en les reunions de l'Ajuntament de Barcelona o en altres espais de coordinació amb altres entitats.
Garantir l'acompliment del contracte, del reglament de règim intern i les obligacions de les persones usuàries.
Vetllar per la bona convivència entre els usuaris/es i pel respecte a la intimitat i a la resta de drets fonamentals de les persones.
Vetllar pel compliment de tots els requisits establerts a la normativa vigent.
Tenir a disposició dels usuaris/es i dels seus familiars els fulls normalitzats de reclamacions del Departament de Benestar i Família.
Custodiar la documentació tramitada entre l'Ajuntament de Barcelona i l'equipament, així com la referent als usuaris/es.
Custodiar les claus dels habitatges amb total seguretat i reserva.
Desenvolupar el pla de dinamització de l'equipament i portar-ho a terme.
Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions. Treballador/a social
Habilitats , aptituds i actituds per el lloc de treball : Empàtica amb l'usuari i les seves circumstàncies.
Capacitat per treballar en equip
Habilitat en la presa de decisions.
Coneixement en informàtica
Coneixement en el disseny i execució d'activitats de dinamització.
Coneixement en el lideratge d'equips.
Depèn de la directora d'àrea de la Fundació Salut i Comunitat i de la tècnica de l'Ajuntament de Barcelona.
Tipo de contracte: Substitució vacances direccions Concili I – II Del 5 al 25 d'agost.
#J-18808-Ljbffr