**Descripció***:
La **Fundació Pimec** és la primera d'Europa en l'àmbit patronal, neix l'any 2007, amb l'objectiu de poder esdevenir un element estratègic de representativitat de PIMEC en àmbits de caràcter social.
Tenim com a missió **fomentar uns valors i una cultura empresarial renovada i compromesa amb l'entorn**, sensibilitzant, promovent i acompanyant la micro, petita i mitjana empresa i les persones autònomes, per tal que incloguin aspectes socials i de compromís en la responsabilitat social com a factor de competitivitat dins la seva dinàmica empresarial.
En aquest sentit, treballem per enfortir la imatge social de l'empresariat com a generador d'ocupació i motor de creixement econòmic i de millora social.
Donem resposta als objectius globals fixats per les Nacions Unides de desenvolupament sostenible en el marc de la seva actuació.
Posar aquests valors i la experiència empresarial al servei del bé comú amb la finalitat de tenir impacte en el canvi i la innovació social i empresarial.
Es precisa incorporar a un/a Director/a de Fundació.
**Funcions**:
Com a Director/a de la Fundació les teves funcions incidiran en:
- Interlocutar davant dels diferents agents que actuen en el sector i el territori, siguin administracions locals, autonòmiques o institucions i organismes públics dependents i entorn empresarial.
- Ser la persona responsable institucional dels projectes que desenvolupi la Fundació (Participació i seguiment en cadires institucionals RSE, sostenibilitat i novetats legislatives).
- Gestionar l'equip de persones que formen la Fundació PIMEC.
- Direcció i seguiment dels projectes (gestió, control i seguiment dels objectius i justificacions tècniques i econòmiques dels projectes).
- Gestionar i coordinar esponsoritzacions, ajudes i subvencions.
- Coordinar i preparar continguts de l'área de comunicació de la Fundació (Coordinació d'informacions, comunicats, articles i altres).
**Requisits**:
- Es precisa una persona que aporti experiència en l'àmbit empresarial i social, i en el disseny i elaboració de projectes i de sol-licituds en convocatòries públiques i/o privades o europees.
- És necessari disposar de coneixements de programes i/o accions de responsabilitat social empresarial, desenvolupament sostenible i drets humans.
- Es valorarà positivament tenir experiència com a docent i coneixements en economia.
- Es precisa incorporar a una persona amb estudis superiors en Administració i Direcció d'empreses, Dret, Ciències Polítiques i/o Sociologia, Ciències de la Comunicació.
- Domini Office 365.
- Coneixements de l'entorn digital.
- Habituat/da en l'ús de CRM, Power BI, eines de gestió de projectes...
- Nívell alt de Català, Castellà i Anglès.
És imprescindible disposar de bones habilitats comunicatives orals i escrites.
- Es requereix una persona compromesa, responsable i organitzada, flexible i amb bona capacitat d'adaptació i orientació al client intern/extern.
Imprescindible bones habilitats directives i una bona capacitat d'impacte i influència.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
**S'ofereix**:
- Jornada completa.
- Contracte indefinit.