Director/A Financer/A - Entorn Instrustrial

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Director/a financer/a - Entorn industrial a Comarca Gironès Empresa industrial fabricant i comercialitzadora de maquinaria, amb més de 50 anys en el sector, necessita incorporar un/a DIRECTOR/A FINANCER/A amb experiència preferiblement en entorns industrials.
Busquem una persona perquè esdevingui la màxima responsable de la Direcció Financera del grup d'empreses (principal, filial i delegació) ubicades a Girona i fora de Catalunya.
Realitzarà les funcions pròpies de la Direcció financera, per tal d'assegurar que tot es realitzi de la manera més rigorosa, productiva i òptima possible, i sempre vetllant pel compliment de la integritat financera, així com de tots els terminis i nivells de qualitat exigits.
Les seves funcions inclourien tasques com les que destaquem tot seguit: Desenvolupar, mantenir i dirigir una organització comptable, amb els registres necessaris per controlar la gestió dels recursos en l'empresa.
Preparar la planificació financera a llarg termini conegudes les previsions de vendes i les polítiques d'inversió i finançament de l'empresa.
Representar a l'empresa en les seves relacions amb organismes privats i públics en matèria economicofinancera.
Analitzar les inversions a llarg termini decidides per la direcció.
Participar i facilitar l'execució de la planificació estratègica.
Estar al corrent de les diferents alternatives de finançament de les inversions.
Proposar alternatives d'inversió dels excedents o puntes de tresoreria generats en el desenvolupament de l'activitat.
Mantenir un sistema de control i gestió dels cobraments de factures emeses a clients.
Conèixer els aspectes legislatius que siguin de la seva incumbència en els àmbits comptable, fiscal o mercantil.
Negociació i supervisió dels diferents col·laboradors externs.
Supervisió i direcció de tots els sistemes de control financer de l'activitat empresarial.
Direcció i coordinació de tots els fluxos de treball dins del departament administratiu.
Suport a Gerència i relació amb totes les altres empreses integrants del grup.
Control i gestió del finançament bancari.
Vetllar pel compliment de tots els estàndards adquirits dins del grup.
Direcció i supervisió de l'anàlisi comptable i financer.
Elaboració de tots els informes setmanals, mensuals i anuals requerits.
Preparació i liquidació d'impostos.
Anàlisi i presentació de noves possibilitats d'inversió.
Supervisió de l'ERP (SAP).
Control de crèdits / pagaments / conciliacions.
Formació de l'equip del departament d'administració.
Organització, assistència i direcció de les reunions mensuals d'avaluació de tota la gestió del grup.
Preparar tota la documentació econòmica per Auditoria.
RRHH: altes i baixes, càlcul de nòmines, despeses, variables, etc.
Rapport a Gerència.
Condicions que ofereix l'empresa: Es tracta d'una interessant oportunitat professional, en una empresa sòlida i sanejada.
La incorporació està prevista preferentment a finals de 2024 inicis de 2025.
La persona ha de complir també els requisits següents: Formació universitària superior en Economia o Administració d'empreses.
Residència preferentment a la zona Girona i rodalies.
Experiència prèvia en un càrrec similar en una empresa del sector industrial.
Gran capacitat de treball, mentalitat analítica, i capacitat de liderar un equip.
ORGANIGRAMA garanteix la total confidencialitat en tot el procés de selecció.
Si us plau, a l'hora d'inscriure-us a l'oferta de feina, comproveu que totes les vostres dades estan del tot actualitzades.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Sales Specialist

At Too Good To Go, we have an ambitious mission: to inspire and empower everyone to fight food waste together. More than 1/3 of all food produced in the wor...


Too Good To Go - Burgos

Publicado 12 days ago

Area Manager (França)

Coneixes algú a qui li pugui interessar? Descripció de l'oferta AREA MANAGER (França) a Província Girona Industria catalana dedicada al món del packaging i l...


Grup Organigrama - Burgos

Publicado 12 days ago

Gestor De Proyectos De Diseño

Acerca del puesto Gestor de proyectos de diseño Téciman internacional, lleva 30 años transmitiendo satisfacción en el desarrollo de Proyectos de Servicios de...


Téciman International - Burgos

Publicado 12 days ago

Team Leader

- Definir los estándares para realizar la misión y verificar su cumplimiento. - Efectuar auditorías de calidad. - Implantar acciones preventivas y correctiva...


Eurofirms - Burgos

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-14T18:35:21.084Z