Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Director/a financer/a - Entorn industrial a Comarca Gironès Empresa industrial fabricant i comercialitzadora de maquinaria, amb més de 50 anys en el sector, necessita incorporar un/a DIRECTOR/A FINANCER/A amb experiència preferiblement en entorns industrials.
Busquem una persona perquè esdevingui la màxima responsable de la Direcció Financera del grup d'empreses (principal, filial i delegació) ubicades a Girona i fora de Catalunya. Realitzarà les funcions pròpies de la Direcció financera, per tal d'assegurar que tot es realitzi de la manera més rigorosa, productiva i òptima possible, i sempre vetllant pel compliment de la integritat financera, així com de tots els terminis i nivells de qualitat exigits.
Les seves funcions inclourien tasques com les que destaquem tot seguit:
Desenvolupar, mantenir i dirigir una organització comptable, amb els registres necessaris per controlar la gestió dels recursos en l'empresa. Preparar la planificació financera a llarg termini conegudes les previsions de vendes i les polítiques d'inversió i finançament de l'empresa. Representar a l'empresa en les seves relacions amb organismes privats i públics en matèria economicofinancera. Analitzar les inversions a llarg termini decidides per la direcció. Participar i facilitar l'execució de la planificació estratègica. Estar al corrent de les diferents alternatives de finançament de les inversions. Proposar alternatives d'inversió dels excedents o puntes de tresoreria generats en el desenvolupament de l'activitat. Mantenir un sistema de control i gestió dels cobraments de factures emeses a clients. Conèixer els aspectes legislatius que siguin de la seva incumbència en els àmbits comptable, fiscal o mercantil. Negociació i supervisió dels diferents col·laboradors externs. Supervisió i direcció de tots els sistemes de control financer de l'activitat empresarial. Direcció i coordinació de tots els fluxos de treball dins del departament administratiu. Suport a Gerència i relació amb totes les altres empreses integrants del grup. Control i gestió del finançament bancari. Vetllar pel compliment de tots els estàndards adquirits dins del grup. Direcció i supervisió de l'anàlisi comptable i financer. Elaboració de tots els informes setmanals, mensuals i anuals requerits. Preparació i liquidació d'impostos. Anàlisi i presentació de noves possibilitats d'inversió. Supervisió de l'ERP (SAP). Control de crèdits / pagaments / conciliacions. Formació de l'equip del departament d'administració. Organització, assistència i direcció de les reunions mensuals d'avaluació de tota la gestió del grup. Preparar tota la documentació econòmica per Auditoria. RRHH: altes i baixes, càlcul de nòmines, despeses, variables, etc. Rapport a Gerència. Condicions que ofereix l'empresa:
Es tracta d'una interessant oportunitat professional, en una empresa sòlida i sanejada. La incorporació està prevista preferentment a finals de 2024 inicis de 2025.
La persona ha de complir també els requisits següents:
Formació universitària superior en Economia o Administració d'empreses. Residència preferentment a la zona Girona i rodalies. Experiència prèvia en un càrrec similar en una empresa del sector industrial. Gran capacitat de treball, mentalitat analítica, i capacitat de liderar un equip. ORGANIGRAMA garanteix la total confidencialitat en tot el procés de selecció. Si us plau, a l'hora d'inscriure-us a l'oferta de feina, comproveu que totes les vostres dades estan del tot actualitzades.
#J-18808-Ljbffr