Per a holding internacional en el sector Alimentació (no càrnia), seleccionem un/a Director/a Financer/a el/la qual tindrà la missió d'assegurar la fiabilitat i la integritat comptable tant de l'Unitat de Negoci com de raport a nivell de grup i proporcionar suport clau per assolir els objectius del Grup en termes de creixement, rendibilitat i sostenibilitat.
En dependència del CFO del holding, les principals tasques del lloc de treball són les següents:
- Dirigir i supervisar el tancament mensual segons els GAAP locals: actius, passius, ingressos, despeses, impostos i provisions.
- Gestionar la tresoreria de l'empresa, nòmines, declaració i pagament d'impostos (IVA, seguretat social, IRPF, impostos locals...).
- Mantenir relacions efectives amb proveïdors de serveis financers i legals externs (nòmines, impostos, auditoria, bancs, advocats...).
- Realitzar el conjunt complet d'Estats Financers Anuals Estatutaris.
- Dirigir, supervisar i participar activament en el procés de pressupost i previsió.
- Realitzar el report mensual del Grup.
- Proporcionar anàlisis/explicacions rellevants respecte a les desviacions enfront de l'any passat i la previsió.
- Proporcionar suport precís a l'equip de direcció per implementar l'estratègia de l'empresa.
- Reptar a l'equip de direcció a una recerca contínua de millora.
- Ser el/la responsable de l'elaboració i millora contínua de l'informe de control intern.
- Realitzar anàlisis específiques sobre canals de rendibilitat, clients, productes i altres variables clau per donar suport a la presa de decisions de la direcció en projectes i operacions.
- Optimitzar processos de negoci i eines de report, respectant les normes del Grup.
- Gestionar un equip de 3-4 persones.
S'ofereix:
- Incorporació immediata en empresa internacionalitzada, de reconeguda solvència i reputació.
- Horari: Jornada completa, amb àmplia flexibilitat horària.
- Condicions salarials negociables, segons experiència, coneixements i valors aportats.
- Vehicle d'empresa per a ús professional i personal.
Es requereix:
- Excel·lents habilitats amb sistemes informàtics, incloent-hi MS Office, especialment Excel (es requereix nivell expert), així com un gran interès pels sistemes ERP, BI i la gestió de dades.
- Persona amb habilitats analítiques, de modelatge i capacitat per col·laborar eficaçment amb la direcció superior i mitjana, així com amb equips transversals de diversos departaments i països.
- Habilitats de gestió (organitzar i desafiar les tasques de l'equip, així com crear condicions per a la millora del coneixement i un entorn de treball favorable), habilitats de comunicació excel·lents, de planificació i d'organització.
- Enfocament a control de costos (es valorarà molt positivament formació a nivell de Màster o Postgrau en Controlling & Reporting)
- Bon nivell d'anglès (C1) per a comunicar-se de forma constant amb Direcció Financera del holding.
#J-18808-Ljbffr