- Seguiment i anàlisis de vendes del 1er Equip Masculí: definir, planificar i executar l'estratègia global de la venda d'entrades (ticketing) de futbol professional masculí orientada a maximitzar ingressos; seguiment diari de performance per partit dels diversos productes actius; analitzar els resultats i objectius de les accions comercials a cada moment per maximitzar resultats; reporting diari i setmanal de partits actius; seguiment de les mètriques i indicadors d'acompliment (KPIs), creació dels indicadors claus de rendiment i reports de seguiment de vendes; identificar i resoldre els possibles imprevistos del projecte. - Estratègia revenues dels diferents canals: establir la política de preus, monitorar i prendre decisions del fixació preus dels esdeveniments segons producte; definir l'estratègia dels canals de venda online i fora de línia; potenciar les vendes de determinats mercats estratègics; definir i planificar campanyes transversals segons calendari; planificar i empenya per incrementar ingressos (revenues) en moments indicats. - Pla d'activació de noves línies de negoci: identificar actius de club per a explorar noves vies d'ingrés; desenvolupar les oportunitats de negoci mitjançant la creació de productes nous; propostes i creació activa de productes; venda addicional/venda creuada amb altres productes de Futbol i altres verticals. - Visió global de producte: determinar noves campanyes amb diferents equips per diferents objectius; coordinar equips de la mateixa organització, agències i socis externs; involucrar i orientar resultats a altres equips i departaments per cercar noves vies d'ingressos. - Seguiment de les operatives de partit dels diferents productes en dia de partit: supervisar el funcionament els dies de partit dels diferents productes actius; determinar millores en l'experiència del client. espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), anglès (parlat superior, escrit superior), català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)