Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

(Bvk542) - Senior Performance Marketing Specialist

.WHO WE AREAt Rocket Digital we help companies grow, transform and enhance their digital strategy by creating brands, experiences and products that generate ...


Desde Rocket Digital - Barcelona

Publicado a month ago

Danish Digital Marketing Agent For Google Ads Products - Spain - Gce-016

DescriptionWould you like to develop your career in Digital Marketing?If you're passionate about marketing and sales, tech-savvy, creative, outgoing, and wil...


Desde Work International - Barcelona

Publicado a month ago

(C-629) Visual Merchandiser - Gran Via 2

Detalles del empleoTipo de empleo:Jornada completaUbicación:08908 l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona provinciaDescripción completa del empleoEn Mango inspi...


Desde Mango - Barcelona

Publicado a month ago

O970 | Product Marketing Manager (All Genders)

.Detalles del empleo:Tipo de empleo:Jornada completaContrato en prácticasUbicación: Barcelona, Barcelona provinciaDescripción completa del empleo:Location: N...


Desde Serrala - Barcelona

Publicado a month ago

Director/A De Comunicació I Màrqueting | Frd582

Director/A De Comunicació I Màrqueting | Frd582
Empresa:

Fundació Pere Tarrés


Detalles de la oferta

La Fundació Pere Tarrés cerca un/a Director/a de Comunicació i Màrqueting per liderar l'estratègia de l'entitat en aquests dos àmbits, d'acord amb el Pla Estratègic, la Direcció General i amb la identitat de la institució (valors, missió, codi ètic). L'objectiu del lloc és enfortir i fomentar el posicionament de marca i la reputació corporativa i contribuir a fer sostenible el projecte a través de la captació de fons privats i de l'estratègia de màrqueting per acompanyar l'estratègia institucional i de negoci de les diferents línies d'activitat.Entre d'altres funcions es responsabilitzarà de:Definir la direcció, l'estratègia i fer el seguiment de la política comunicativa de l'entitat.Contribuir al coneixement i la reputació de la Fundació a través de la presència social (mitjans de comunicació, xarxes socials), i incrementar els vincles de l'entitat amb la seva comunitat.Potenciar les relacions institucionals amb el món empresarial i captar fons per patrocinar les diferents activitats de la Fundació.Contribuir a la sostenibilitat del projecte a través de les estratègies de màrqueting, la seva proposta de valor, capacitació interna, organització i gestió dels serveis, i ajudant els equips comercials de les diferents activitats a assolir els seus objectius.Establir protocols per preveure situacions de comunicació i de crisi i aplicar-los quan sigui necessari.Coordinar i implementar el pla de Comunicació Interna.Vetllar per la coherència dels missatges de la comunicació corporativa i la comunicació comercial, sempre d'acord a l'estratègia general de l'entitat i a la seva identitat, missió i valors.Liderar i gestionar l'equip de persones de l'área.Estar al dia de les principals tendències en la seva área i aportar innovació en l'estratègia general de l'entitat i del departament.Coordinar la línia editorial de la Fundació.Vetllar per la coherència i qualitat dels actes institucionals de la Fundació.Establir i mantenir relacions de confiança a llarg termini amb professionals i organitzacions dels mitjans de comunicació, empreses i entitats del tercer sector i el món universitari.Definir i liderar l'estratègia de digitalització de l'área.Vetllar per la rendició de comptes i la transparència de la Fundació a través dels seus canals principals (web, memòria, auditories de Fundación Lealtad, etc.).Llicenciatura Ciències de la Informació o Publicitat i RRPP.Valorable formació de màster i postgrau en Comunicació Empresarial i/o Màrqueting i/o _Fundraising_.Formació en comunicació i màrqueting digital.Experiència mínima de 10 anys com a Director/a de Comunicació i Màrqueting.Experiència i coneixement en la gestió de gabinets de premsa i de les eines digitals en l'área de comunicació i màrqueting.Alt nívell d'interlocució amb directius i òrgans de govern.Coneixement del sector social i/o educatiu. Es valorarà voluntariat en l'àmbit social.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Director/A De Comunicació I Màrqueting | Frd582
Empresa:

Fundació Pere Tarrés


Built at: 2024-09-11T07:25:09.140Z