Fundació Integralia Vallès porta a terme serveis de contact center (centre d'atenció multicanal) mitjançant un centre especial de treball, que té com a objectiu la integració al món laboral de les persones amb discapacitat .L'entitat va néixer l'any 2015 fruit de la col·laboració entre Fundació DKV Integralia i Mútua Terrassa, i actualment compta amb 75 professionals que atenen el servei de programació de visites dels pacients de la Fundació Assistencial de Mútua de Terrassa i d'Aptima Centre Clínic.Descripció de l'ofertaLa persona seleccionada tindrà com a missió dirigir la fundació per tal d'assolir amb èxit la seva activitat empresarial de serveis de contact center així com el seu objecte fundacional d'integració professional de persones amb discapacitat. Fixar amb els clients els nivells de qualitat i el preu dels serveis.Establir els sistemes de gestió necessaris per a l'assoliment dels objectius de servei establerts.Assegurar els objectius econòmics fent seguiment del pressupost i aplicant les mesures correctores necessàries.Dirigir l'equip de professionals, assegurant la plantilla necessària i la seva capacitació.Impulsar l'accessibilitat al servei de les persones (professionals i clients) a traves de l'adequació de les tecnologies de la informació i comunicació.Dirigir l'Equip Multidisciplinari de Suport per garantir l'acompanyament dels professionals durant la seva activitat professional i afavorir la seva posterior incorporació a l'empresa ordinària.Impulsar les iniciatives necessàries per garantir la funció social de l'entitat com a Centre Especial de Treball.Formació de grau universitari.Es valorarà màster o postgrau en administració d'empreses.Experiència mínima de tres anys com a responsable de contact center.Es valorarà experiència en posició tècnica en un Centre Especial de TreballCatalà parlat i escritImprescindible disposar de certificat de discapacitat del 33% o superiorLloc de treball a TerrassaBeneficis socials i flexibilitat horària#J-18808-Ljbffr