Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo/ A Contable

Proceso de selección continuo.FuncionesEmpresa ubicada en Sant Esteve de Sesrovires precisa incorporar Administrativo/a Contable de forma inmediata.FUNCIONES...


Grupo Crit - Barcelona

Publicado 18 days ago

Administrativo/A Bancario Grabación Datos - S. Joan Despí (Bcn)

Desde ILUNION Job Solutions, Empresa Perteneciente Al Grupo ONCE, Estamos Buscando Para Trabajar En Uno De Nuestros Clientes Ubicados En Barcelona.Un/a Admin...


Ilunion - Barcelona

Publicado 18 days ago

Auxiliar Administrativa I594

En A3 Aprofitament Assesorament Ambiental, S.L. buscamos un Auxiliar Administrativa en Dpto. de Compras.Funciones:Soporte al dpto. de contabilidad.Recepción ...


A3 Aprofitament Assesorament Ambiental - Barcelona

Publicado 18 days ago

(Nu820) Back Office Comercial

Desde Marlex Human Capital estamos colaborando con una importante organización, líder en el mercado ferial español. Actualmente se encuentra en búsqueda de u...


Iberempleos - Barcelona

Publicado 18 days ago

Direcció De Servei Àmbit Dones Sie - Vic

Detalles de la oferta

Intress necessita seleccionar un/a director/a de centre per al servei d'intervenció especialitzada per a dones víctimes de violència masclista a Vic.En aquest servei s'ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han sofert o sofreixen una situació de violència i també als seus fills i filles.Què faràs?Representació, coordinació i planificació tant de la gestió i organització del servei com de l'equip i de les usuàries i els seus fills i filles.Supervisar i atendre les necessitats de l'equip tècnic amb l'objectiu d'adequar els coneixements i serveis que es presten.Executar i actualitzar el Projecte Tècnic, segons els requisits exigits, adaptant els procediments generals a la concreció del centre amb la finalitat de garantir la millora dels serveis.Coordinació de la informació i elaboració d'informes de cara a la seva presentació davant organismes oficials.Participació en taules, circuits, reunions, protocols dels diferents municipis de la comarca.Què oferim?Data incorporació: subjecte a adjudicació, pendent de resolució.Tipus de contracte: fix-indefinitJornada: 38,5 horesHorari: de dilluns a divendres, 3 matins i 2 tardes (encara s'ha de determinar).Retribució mensual/brut: 2.193,11€ mensual x 14 pagues (30.703,54€ bruts anuals).
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-20T14:43:23.669Z