Direcció Administrativa (Mgmt 2024-05) - (Bms995)

Detalles de la oferta

VERSIÓ EN CATALÀ
Director Administratiu (Ref: MGMT 2024-05)
L'ICIQ és una de les principals institucions líders mundials reconegudes internacionalment en el camp de la química compromesa amb la resolució dels grans reptes socials i econòmics mitjançant la realització d'investigacions d'alta qualitat en tres àrees principals: Catàlisi Sostenible, Energies Renovables i Salut.
L'institut també té com a objectiu formar la futura generació de científics oferint programes educatius d'alta qualitat a estudiants de màster, doctorat i investigadors postdoctorals (tots els detalls sobre iciq.org).

Responsabilitats: Exercir l'alta direcció de les activitats empresarials de la Fundació, sota la dependència orgànica directa del Director i del Patronat.Lideratge de la comunitat ICIQ.Gestió econòmica, comptable i pressupostària, junt amb la persona responsable del departament financer.Organització administrativa de l'Institut.Gestió dels recursos humans de la Fundació, i les relacions laborals.Detecció de les necessitats derivades de l'activitat dels Grups de Recerca de l'Institut i de la resta d'àrees i unitats des del punt de vista econòmic i administratiu.Establiment de relacions clau amb els grups d'interès (centres de recerca, empreses, centres tecnològics i universitats, etc.
).Desenvolupar i consolidar xarxes i aliances estratègiques i maximitzar les col·laboracions entre ICIQ i institucions de recerca rellevants a nivell local, nacional i internacional.Treballar amb l'Equip de Gestió i l'Equip de Suport a la Recerca per assegurar l'eficiència operacional i la gestió financera adequada de totes les activitats que es desenvolupin a l'institut.Garantir els més alts estàndards d'integritat, transparència i compliment dels requisits legislatius i reguladors relatius a la Funció Pública que regula els centres de recerca a Catalunya i fer complir la Llei de La Ciència.Continuïtat amb el compromís social del centre des de tres vessants: com a actor que vol contribuir en la seva recerca per fer un món més sostenible; com a institució que forma al personal investigador; i com a agent que vol educar i donar a conèixer la investigació de l'ICIQ entre la ciutadania.Servir de portaveu de l'ICIQ davant d'actors clau, inclosos els mitjans de comunicació.Qualsevol altra funció que pugui aprovar el Director i el Patronat. Requisits: Titulació acadèmica de Doctor/a en química.Coneixement oral i escrit de la llengua catalana: Nivell C.Coneixement oral i escrit de la llengua anglesa nivell avançat.Coneixement oral i escrit de la llengua castellana nivell avançat.Ser nacional de qualsevol dels Estats membres de la Unió Europea o dels estats als que, en virtut de tractats Internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és d'aplicació la lliure circulació de treballadors.Coneixement del sistema de recerca català, espanyol i europeu.Experiència professional prèvia en el sistema català de recerca.Experiència demostrable d'almenys 1 any en establir associacions estratègiques i en gestió de persones de l'àmbit de la recerca.Experiència demostrable d'almenys 1 any liderant estratègies comunicatives i de divulgació científica.Mínim 10 anys d'experiència en una institució de recerca.Experiència demostrable en el suport de personal investigador en el seu desenvolupament educatiu i professional. Qualitats i habilitats valorades: Forta visió estratègica de l'àmbit de la recerca a Catalunya.Capacitat per treballar i dirigir entorns complexos amb múltiples grups d'interès.Integritat laboral.Capacitat de lideratge. Oferim:
A permanent full-time employment contract.
Remuneration according to individual's qualification/experience.
Salary split in twelve monthly payments.
Incorporation: Immediate.

Principis OTM-R en els processos de selecció:
L'ICIQ segueix els principis de contractació oberta, transparent i basada en el mèrit (OTM-R) i el Codi de conducta per a la contractació d'investigadors establerts per la Comissió Europea.
L'ICIQ es compromet a promoure la conciliació de la vida laboral i familiar dels seus empleats i, com a tal, ofereix flexibilitat horària.

Procés de selecció:
El procés de selecció de l'ICIQ sol comportar les següents fases:
Preselecció: El procés de preselecció es basarà en la qualificació i l'expertesa reflectides en el currículum dels candidats.Entrevista: Els candidats preseleccionats seran entrevistats pel responsable de contractació del lloc i el Comitè de Selecció designat.Oferta de Treball: Un cop seleccionat el candidat, la Unitat de Persones ampliarà una Oferta de Treball, especificant el dia d'inici, el salari i les condicions generals del lloc de treball.
Per a més informació, pots visitar la nostra pàgina de HR Excellence in Research (iciq.org).

ENGLISH VERSION
Administrative Director (Ref: MGMT 2024-05)
ICIQ is one of the world's internationally recognized leading institutions in the field of chemistry committed to solving major social and economic challenges by conducting top quality research in three main areas: Sustainable Catalysis, Renewable Energy and Health.
The institute also aims at training the future generation of scientists by offering high-quality educational programs to master, PhD students and postdoctoral researchers (full details on iciq.org).

Responsibilities: To exercise the senior management of the Foundation's business activities, as well as the direct organic dependence of the Director and the Board of Trustees.Leadership of the ICIQ community.Economic, accounting and press management, together with the person responsible for the financial department.Administrative organisation of the Institute.Management of the Foundation's human resources and labour relations.Detection of the needs derived from the activity of the Institute's Research Groups and the rest of the areas and units from the economic and administrative point of view.Establishment of close relations with interest groups (research centres, companies, technological and university centres, etc.
).Develop and consolidate strategic networks and alliances and maximise collaborations between ICIQ and relevant local, national and international research institutions.Work with the Management Team and the Research Support Team to ensure operational efficiency and sound financial management of all activities within the institute.To guarantee the highest standards of integrity, transparency and compliance with the legislative and regulatory requirements relating to the Public Function that regulates research centres in Catalonia and to enforce compliance with the Law of Science.Continuity with the social commitment of the centre from three perspectives: as an actor that wants to contribute in its research to make a more sustainable world; as an institution that trains the research staff; and as an agent that wants to educate and make ICIQ's research known among the citizens.To serve as a spokesperson for the ICIQ to key actors, including the media.Any other function that may be approved by the Director and the Board of Trustees. Requirements: Academic qualification of PhD in chemistry.Oral and written knowledge of Catalan: Level C.Advanced oral and written knowledge of English.Advanced oral and written knowledge of Spanish.Be a national of any of the Member States of the European Union or of the states to which, by virtue of international treaties signed by the European Union and ratified by Spain, the free movement of workers is applicable.Knowledge of the Catalan, Spanish and European research system.Previous professional experience in the Catalan research system.Demonstrable experience of at least 1 year in establishing strategic partnerships and in managing people in the field of research.Demonstrable experience of at least 1 year leading communication strategies and scientific dissemination.At least 10 years of experience in a research institution.Demonstrable experience in supporting research staff in their educational and professional development. Valued qualities and skills: Strong strategic vision of the research field in Catalonia.Ability to work in and manage complex environments with multiple stakeholders.Integrity at work.Leadership skills. We offer:
A permanent full-time employment contract.
Remuneration according to individual's qualification/experience.
Salary split in twelve monthly payments.
Incorporation: Immediate.

OTM-R principles in the selection processes:
ICIQ follows the principles of Open, Transparent and Merit-based Recruitment (OTM-R) and the Code of Conduct for the Recruitment of Researchers as established by the European Commission.
ICIQ is committed to promoting a work-life balance for its employees and, as such, offers flexible working hours.

Selection Process:
ICIQ's selection process usually entails the following phases:
Pre-selection: The pre-selection process will be based on qualifications and expertise as reflected on the candidates' CVs.Interview: Preselected candidates will be interviewed by the Hiring Manager of the position and the appointed Selection Committee.Offer Letter: Once the successful candidate is selected, the People Unit will extend a Job Offer, specifying the start day, salary and overall job conditions.
For further information, you can visit our HR Excellence in Research page at: HR Excellence in Research (iciq.org).
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

(Cbb078) | Administrativo/A Técnico

Oportunidad Laboral: Administrativo En Dynatec, valoramos el talento, la dedicación y el compromiso de nuestro equipo. Ofrecemos un entorno de trabajo dinámi...


Ares Consultores - Tarragona

Publicado 5 days ago

(Y-907) - Product Manager

Liderar la identificación de datos a través del conocimiento del mercado, productos, canales y clientes para detectar oportunidades para planes de negocios. ...


Ares Consultores - Tarragona

Publicado 5 days ago

[Mpt091] | Auxiliar Administrativo/A

Tus funciones: Recepción general que incluye saludar a los clientes, contestar teléfonos y correos electrónicos, programar citas y procesar la facturación y ...


Ares Consultores - Tarragona

Publicado 5 days ago

Administrativo/A Logística

Descripción Empresa especializada en la venta de artículos de hogar, decoración, cocina y baño, ubicada en Valls, precisa incorporar un/a Administrativo/a d...


Pimec - Tarragona

Publicado 20 days ago

Built at: 2025-01-07T18:15:20.581Z