Empresa que dissenya, desenvolupa i comercialitza una plataforma de comerç electrònic professional per a B2B i B2C d'**IGUALADA**, selecciona un/a **DIGITAL MARKETING AUTOMATION**
**Exercirà les funcions següents**
- Social Campaigns, Audiències Segmentades, A/B Testing
- Gestionar i implementar fluxos de treball mitjançant una visió omnicanal.
- Auditar, executar, avaluar i millorar el posicionament orgànic (SEO) de diferents botigues en línia en diferents sectors.
- Gestionar i optimitzar les diferents campanyes de Google Ads i/o Social Ads.
- Mesurar i analitzar les diferents accions en línia que poden generar conversions.
- Ajudar els diferents clients a créixer i entendre el negoci en línia.
**Es requereix**
- 2 anys d'experiència en eines de Màrqueting Automation com ara Connectif, HubSpot, SalesManago, Klaviyo o similar.
- Experiència en l'anàlisi tècnica dels principals factors que afecten el posicionament, així com en l'execució i la implementació de millores encarades a SEO ON-page i OFF-page.
- SEM/PPC. Experiència en gestió de pressupostos a Google Ads, així com en implementació de campanyes que generin ROI positiu.
- Eines d'analítica avançada. Ús i presa de decisions en funció de les principals eines d'Analítica: Des de Google Analytics 4, fins a Semrush, Sistrix, Ahrefs.
- Les competències a continuació descrites_
- _Capacitat de millora contínua._
- _Facilitat d'expressió i bones aptituds de comunicació._
- _Orientació a resultats._
- _Capacitats analítiques._
- _Capacitat de síntesi i negociació._
- _Orientació al client._
**S'OFEREIX**
- **Oportunitats de carrera professional**:
- Contacte constant amb les tendències del sector eCommerce i del negoci en línia en general.
- **Horari**: de dilluns a dijous de 8h a 17.30h (flexibilitat entrada/sortida) i divendres de 8h a 14h. Teletreball. 2 dies setmanals.
- **Formació** especialitzada en l'àmbit de l'eCommerce
- **Salari (/12)**: 24.000€-30.000€ (revisable periòdicament)