Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Trade Marketing Manager - Su-901

Job ResponsibilitiesThis person will be responsible for:the Instore and online visibility strategy development and execution for all Brands (De'Longhi, Braun...


Desde De'Longhi Group - Barcelona

Publicado a month ago

Jzu258 - Cv671 Brand Manager - Domus Selecta

Keytel es la primera alianza de hoteles independientes del mundo, con más de 3.000 hoteles asociados en 80 países. Creemos en la viabilidad y éxito del hotel...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado a month ago

Senior Architect (+10 Years Experience)

.Job Area:ArchitectureApplication Deadline:As soon as possibleJoin BIG!BIG is a group of 700+ architects, engineers, urbanists, inventors, researchers and bu...


Desde Big (Bjarke Ingels Group) - Barcelona

Publicado a month ago

Performance Marketing Manager (German Speaker) - Full Remote Working | P-563

.Company Descriptionlastminute.Com is the European Travel Tech leader in Dynamic Holiday Packages. It operates a portfolio of well-known brands such as lastm...


Desde Last Minute Group - Barcelona

Publicado a month ago

Digital Marketing Manager Turisme - Oci - Cultura

Digital Marketing Manager Turisme - Oci - Cultura
Empresa:

Tecout


Detalles de la oferta

**Descripción**:
A TECOUT som especialistas en la prestació i gestió de serveis d'externalització de processos i consultoria de Recursos Humans. Amb el nostre servei de reclutament i selecció, connectem les millors empreses amb el millor talent del mercat
Obrim procés d'un/a **DIGITAL MARKETING MANAGER**

El nostre client, un dels espais més emblemàtics de Barcelona combina turisme, cultura i oci; ofereix una amplia varietat d'activitats per a tots els públics, des d'exposicions d'art contemporani fins a tallers d'artesania, concerts i espectacles. És un dels llocs més visitats de la ciutat, i és un destí imprescindible per a qualsevol persona que vulgui gaudir de la cultura i l'oci en un espai únic.

T'apassiona el món cultural, oci i turístic i vols formar part d'un equip consolidat i estable?

Si la resposta és sí, aquesta és la teva oportunitat!

**Descripció del rol**:
El/la responsable de Marketing Digital serà el responsable de liderar la planificació, execució i optimització de les campanyes de marketing online del nostre eclient amb l'objectiu d'augmentar les vendes i posicionar-lo com a referent turístic, cultural i d'oci a nívell local, nacional i internacional

**Tasques**:
**Estratègia i planificació**:

- Desenvolupar i implementar una estratègia global de marketing digital 360 en col-laboració amb els equips de Comunicació i Comercial.
- Definir els objectius de marketing online i les KPI's per a mesurar l'èxit de les campanyes.
- Realitzar anàlisis de mercat i de la competència per a identificar oportunitats i desenvolupar plans d'acció.
- Desenvolupar i implementar un pla de marketing digital anual i gestionar el pressupost de marketing online
- Treballar coordinadament amb els equips de Comunicació i Comercial.
- Analitzar dades i interpretar resultats

**Execució**:

- Crear i gestionar contingut web optimitzat per a SEO.
- Desenvolupar i executar campanyes de SEM (Google Ads, Meta Ads) per a generar leads i conversions.
- Implementar i optimitzar estratègies de SEO per a posicionar la web del Poble Espanyol en els motors de cerca.
- Gestionar la presència del Poble Espanyol en les xarxes socials (Facebook, Instagram, Twitter, etc.) i crear contingut atractiu per a interactuar amb els usuaris.

**Anàlisi i optimització**:

- Monitoritzar i analitzar el rendiment de les campanyes de marketing online mitjançant eines analítiques (Google Analytics, etc.).
- Recopilar dades rellevants sobre el comportament dels usuaris i el rendiment dels canals digitals.
- Generar informes periòdics sobre el rendiment de les campanyes i presentar-los a la direcció.
- Identificar oportunitats de millora i implementar accions correctores per a optimitzar els resultats.

**Altres tasques**:

- Mantenir-se al dia de les últimes tendències en marketing digital.
- Participar en la definició de la política de cookies del Poble Espanyol.
- Col-laborar amb altres departaments en la implementació d'accions de marketing transversals.

**Requisitos**:
**Formació**:

- Formació mínima: Llicenciatura en Marketing, Publicitat, Comunicació o similar.
- Formació addicional: Màster en Marketing Digital o similar.
- Cursos o certificats rellevants: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, SEO, etc.

**Coneixements tècnics**:

- Eines d'anàlisi web (Google Analytics, Google Tag Manager).
- Plataformes publicitàries (Google Ads, Meta Ads).
- Gestors de contingut web (WordPress).
- Eines de CRM / Newsletter.
- SEO tècnic i on-page

**Habilitats i experiència**:

- Experiència en el sector turístic, cultural i d'oci.
- Capacitat d'analitzar dades i interpretar resultats.
- Habilitats de comunicació eficaç, tant oral com escrita.
- Capacitat de treball en equip i col-laboració.
- Capacitat d'organització i gestió del temps.
- Excel-lent domini de l'anglès i del català.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Digital Marketing Manager Turisme - Oci - Cultura
Empresa:

Tecout


Built at: 2024-09-14T20:53:13.239Z